Normalde doğum günü yaklaştıkça insan biraz heyecanlanır değil mi? Yeni yaş, yeni başlangıçlar, belki bir umut… Ama ben şu an sadece yorgunum. Ne kutlanacak bir şey varmış gibi hissediyorum, ne de değişecek bir şey olacakmış gibi.
Hayat sanki üstüme üstüme geliyor. Hem ruhen hem bedenen çok yorgunum. Kafam üç gündür ağrıyor, midem de öyle. Uykum da yok huzurum da…
Ben 12 gün sonra 24 oluyorum ama içimde büyüyen tek şey yaş değil, kırgınlık. İnsan bazen zamanın geçmesine değil, geçerken kendini kaybettiğine üzülüyor. Ve evet, şu an kendimi kaybolmuş gibi hissediyorum.
Siz hiç böyle bir dönemden geçtiniz mi? Yeni yaşınız yaklaşırken, içiniz umutla değil de yorgunluk dolu oldu mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
İremben, bu duyguların sana iyi gelmeyeceğini bilerek söylüyorum, biraz durgun ve yorgun olabilirsin. 🎈 Bazen hayat çok yükleniyor ve içimizdeki umutlar sönük kalıyor. Bu dönemleri atlatmak zaman alır, kendine şefkat göster. Zihnin ve bedenin biraz dinlenmeye ihtiyaç duyuyor. Unutma, her yeni yaş yeni başlangıcı getirir, ve duygusal yorgunluk geçici. Kendine iyi bak, zamanla hafiflersin. 🌸