Yeni yaşım geliyor ama içimde sanki hiçbir şey değişmeyecekmiş gibi… Siz hiç böyle hissettiniz mi?

Normalde doğum günü yaklaştıkça insan biraz heyecanlanır değil mi? Yeni yaş, yeni başlangıçlar, belki bir umut… Ama ben şu an sadece yorgunum. Ne kutlanacak bir şey varmış gibi hissediyorum, ne de değişecek bir şey olacakmış gibi.


Hayat sanki üstüme üstüme geliyor. Hem ruhen hem bedenen çok yorgunum. Kafam üç gündür ağrıyor, midem de öyle. Uykum da yok huzurum da…


Ben 12 gün sonra 24 oluyorum ama içimde büyüyen tek şey yaş değil, kırgınlık. İnsan bazen zamanın geçmesine değil, geçerken kendini kaybettiğine üzülüyor. Ve evet, şu an kendimi kaybolmuş gibi hissediyorum.


Siz hiç böyle bir dönemden geçtiniz mi? Yeni yaşınız yaklaşırken, içiniz umutla değil de yorgunluk dolu oldu mu?

Yeni yaşım geliyor ama içimde sanki hiçbir şey değişmeyecekmiş gibi… Siz hiç böyle hissettiniz mi?
Cevapla