30 yaşındayım ve enerjim bitti. Yorgun bitkin ve motivasyonum 0. sizce ne yapmalıyım?

Öncelikle herkese merhaba. 30 yaşındayım ve Samsun’da yaşıyorum. İş için geldim işim var çalışıyorum maddi durumum iyi denebilir. En azından ev ve arabam var. Ama hayat enerjisi ve isteği 0. İşten çıkıp eve koşarak gidip uyumak istiyorum. Samsun’da arkadaşım yok bulmak istiyorum ama ona da inanın ki eriniyorum. Evim denizin dibinde ama çıkıp hava almak istiyorum fakat gene yapmıyorum. Aslında bir arkadaş ortamı olsa belki biraz tetikleyici olabilir fakat o da yok. Çok bunaldım. Bu yorgunluk ve motivasyon olmayışı gerçekten beni çok yoruyor. Sizce ne yapmalıyım.

30 yaşındayım ve enerjim bitti. Yorgun bitkin ve motivasyonum 0. sizce ne yapmalıyım?
Cevapla