Misofonia diye bir hastalık varmış seslerden rahatsız olma hastalığı siz inanıyor musunuz?

Yurtta kalıyoruz 4 kişilik bir oda 3 hafta önce bir manyak geldi Yok neymiş misophonia hastasıymış acayip seslerden rahatsız oluyormuş sesin her türlüsünden Yok neymiş orada da sakız çiğnemeyecekmişiz Yok neymiş sert adım atmayacakmışız kahkaha ile gülmeyecekmişiz işte bu yatarken tıkırtı yapmayacakmışız daha önceki odasından o yüzden buraya gelmiş 4 hafta dayanabildik dün gece itibarıyla üçümüz birlikte bir güzel sopa çektik, 😀😀😀 yurtta 2 defa odasını değiştirmedi zarif ona inat çiğnemediğimiz kadar çok sakız çiğnedik hatta terliklerimizi geri sürtüp cırt cırt ses bile çıkardık dün itibarıyla hiç sesi çıkmıyor hastalığı geçti mi 😀😀

Misofonia diye bir hastalık varmış seslerden rahatsız olma hastalığı siz inanıyor musunuz?
Cevapla