Sevdiğiniz biri başka biriyle daha fazla vakit geçirince sinirleniyor musunuz?

Bazen arkadaş ya da aile içinde bile böyle durumlarda kendimi geri planda kalmış gibi hissediyorum. İçimde kıskançlık mı olur, yoksa sadece değersiz hissetmekten mi kaynaklanır bilmiyorum ama bu beni hem sinirlendiriyor hem de kırıyor.

Sizce bu tür duygular normal mi? Yoksa fazla mı alınganlık yapıyorum?

Sevdiğiniz biri başka biriyle daha fazla vakit geçirince sinirleniyor musunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun ❤️ sorunun süper olmasında katkısı olan moderatör @Barış_LonelyForever teşekkür ederim
Sevdiğiniz biri başka biriyle daha fazla vakit geçirince sinirleniyor musunuz?
Cevapla