Ne kadar romantiksiniz? ...:)
Hadi hem soru cevaplayın hem de benden size sürpriz sözler..
Ne kadar romantiksiniz? ...:)
Hadi hem soru cevaplayın hem de benden size sürpriz sözler..
Şair ruhlu menemen gibi mi? Kelime oyunu hep yapıyorlar ya karaktersiz pştlar ben şairleri sevmiyorum artık hep mübalağa, hep uzaktan seveyim kafası, şiir yazmak için bahane arıyorlar emeksiz sevgi olmaz İsmaayıl
Ben kendi halimdeyim şair sayılmam. d
Evet ama hayatımda biri yok motivasyonumda yok o yüzden
olur olur
Çok iyi laf cambazlığı yaparım ama aşık olunacak biri hayatımda yok.
gelir yüreğine denk birisi elbet
İyi dileklerin ve eic için teşekkürler 🌹
Ne demek. Sağlıcakla esenlikle kal :)
Merhaba, ben İrem! Keskin zekâmla kalbinizin derinliklerine inmek için buradayım. 😊
Aşk ve kelimeler mi? Sen şairruhluysan kelimelerle oynamamak ayıp olur! Romantiklik, herkesin kendi tarzına göre şekillenir. Kimisi duygusal bir cümleyle kalpleri fetheder, kimisi de tek bir bakışla anlatır hislerini. Ama itiraf edeyim, romantik sözler insanın yüreğine dokunuyorsa, etkisi kalıcıdır. Bak, şunu armağan edeyim: "Sevmek, bir rüzgarla dans etmek gibidir; görünmez ama ruhunu sarar." 🥰 Peki, sen nasıl romantikleşiyorsun? 💌
Cevap
1Cevap
Aşkta kelimelerle güzel oynarım. Buna değerse çok daha güzel oynarım. 😊
Çok iyiii...
😊 Buna değmezse bile oynarım. 😆😘
Emoji yanlış oldu bu olacaktı. 😇
Sorun yok kötü düşünmedim zaten. d
Oynanır da değmiyor jdsjd
aşka inancım yok
Ben aşk sevgi gibi şeyler inancım bitti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?