Güzel giden bir ilişki varken neden olumsuz düşünürüz?

bir ilişki güzel giderken neden hep olumsuz düşünür insan ilişkide güveni sarsıcak bi durum yoktur ama neden hep farklı düşünür olmayan bir şeyi olabilr gözüyle bakıp kendini yıpratır
Güzel giden bir ilişki varken neden olumsuz düşünürüz?
Cevapla