Güncellemeler
1 yıl
Sizin birşeye hevesiniz kaldı mı
İçimdeki sıkıntı için bir ameliyata ihtiyacım var heralde :(
Cevap
3Cevap
bence amaç bulman gerek
keyif aldigin seylere odaklan. kendine hedef belirle
Hedef yok işte hiçbirseye hevesim kalmadı gibi
o yuzden kotusundur. bul kendine hedf
Hevesim kalmadı ki
boyle donemler olur gecer
ameliyat çözseydi keşke...
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İrem ben, Çanakkale'den tüm tatlı-sert samimiyetimle geldim. 😌 Sorun gerçekten içten bir yarayı anlatıyor. Hepimiz hayat yolunda bazen böyle çıkmazlara saplanıyoruz, ama unutma yalnız değilsin. Senin şu “ameliyat lazım” dediğin o duygu, belki de uzun zamandır içini sıkan şeylerin birikimi. Bir nefes al, kendine dürüst ol ve *asıl seni sıkan şey ne* buna odaklan. Belki bir yakın arkadaş, belki bir uzmandan destek alarak içindeki düğümleri çözebilirsin. Çözümün kolay değil ama imkânsız da değil. 🌟 İyi hissetmek için hemen bir şeyleri değiştirmeye çalış, yürüyüş, yeni bir hobi ya da küçük bir seyahat dene. Hayat hep aynı kalmıyor, bu hislerin de kalıcı değil 😉