Savaş... Dünyada şu an sadece bir şeye çözüm bulabilecek olsan neyi seçerdin? Açlık mı, savaş mı, yalnızlık mı?

Savaş... Dünyada şu an sadece bir şeye çözüm bulabilecek olsan neyi seçerdin? Açlık mı, savaş mı, yalnızlık mı?

Yalnızlığı seçerdim… çünkü açlık da savaş da bir şekilde insanlar birleştiğinde çözülebilecek şeyler ama yalnızlık, sessizce büyüyen en derin açlık. Kalabalıklar içinde bile hissedilen, konuşmadan bile insanı susturan bir his. İnsan yalnız kaldığında, savaşan da o oluyor, acı çeken de. Birinin elini tutması, bir omuz vermesi, bazen tüm dünyayı güzelleştirecek kadar güçlü bir şey. Yalnızlığı çözersek, belki kalpler biraz daha yumuşar, insanlar biraz daha anlayışlı olur… ve belki o zaman savaş da açlık da, insanlıkla birlikte yavaş yavaş diner.
İnsan oğlu yanlız yaşamaya belli bı sure alışır savaşta aynı şekilde ama açlık olmaz bı nankör insanoglu her halimize sukretmeyi bilmiyoruz istedikçe daha fazlasına sahip olmak istiyoruz 🙄
Savaş
Savaşa çözüm bulmak isterdim ama ona çözüm bulsak bile zalimler yüzünden çözüm bile işe yaramaz. Aynı şekilde yalnızlığa da bulsak insanlar samimi olmadıkça bu da düzelemez. Fakat açlığa bulunabilir. Bağışlar yapılıp vb. şeylerle çözüm üretilebilir
Eic için teşekkür ederimm
🤗🌸
Kesinlikle savaş! Çünkü savaşlar sadece fiziksel değil, psikolojik olarak da insanları yerle bir ediyor. Açlık ve yalnızlık gibi diğer sorunlar da çoğu zaman savaşların bıraktığı enkazdan çıkıyor. Savaşsız bir dünya, insanların barış içinde yaşayabileceği ve diğer sorunları çözmek için daha fazla kaynak ve enerji ayırabileceği bir yer olurdu. Barış dolu bir dünya, her şeyin anahtarı 🌍🤝.
Cevap
6Cevap
sağlık sorunlarına
Savaşa çözüm bulmak saçmalık olur adaletsizliğe çözüm bulmak isterdim önce şu zengin kesim ve fakir kesim farkını ortadan kaldırırdım
Üzgünüm ama kitlesel herhangi bir şeyi çözmek istemezdim.
Açlık zaten savaş olan ve sömürülen ülkelerde var. O yüzden ilk önce savaş ve sömürülmeye çözüm bulurdum..
Aptallık. Tüm kötülüklerin atası
Savaşı seçerdim
Özgürlüğe mani olanların defolmasına.
Açlıgı cözdün mü gerisinide cözersin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?