Birine onun iyiliği için müdahale etmek… Her zaman doğru bir davranış mıdır?

Niyet iyi olabilir ama sonuç her zaman öyle mi olur?
Bazen “onu düşünüyorum” diye yaptığımız şeyler, karşı tarafın alanına girmek mi oluyor? Peki sizce gerçekten onun iyiliği içinse, müdahale etmek ne kadar haklı bir davranış?

Birine onun iyiliği için müdahale etmek… Her zaman doğru bir davranış mıdır?

#Bahar_555✌

Birine onun iyiliği için müdahale etmek… Her zaman doğru bir davranış mıdır?
Cevapla