İblise, ona bağlı şeytanlara ve kötü cinlere sık sık sövüyorum duyuyolar mıdır beni?

yeryüzündeki toplumları birbirine düşürdükleri için hepsine okkalı sövüyorum sesli şekilde. inşallah duyuyorlardır. çünkü aşırı büyük nefretim var. insanlar bu yaratıklar yok dese de kumda oynayabilir bunları diyenler. zira bu varlıklara verilen mühlet nedeniyle bunca kötü çirkin işler yapılıyor dünyada. insan yeryüzüne geldiğinde tertemiz saf bir çocuktur, bunların etkisiyle canavarlaşmaktadır. ben dünyada olanlardan rahatsız olan biriyim her ne kadar dünyayı yöneten sözde liderler her şey yolundaymış gibi yaşasalar bile.

İblise, ona bağlı şeytanlara ve kötü cinlere sık sık sövüyorum duyuyolar mıdır beni?
Cevapla