Çok darlanıyorum ve acil olan işleri hep erteleyip son ana bırakıyorum nedenn?

Sürekli kendimi eleştiriyorum başkaları ile kiyaslıyorum eğer yakın arkadaşım gideceğim ortamda yoksa çok stres yapıyorum günümün kötü geçeceğini düşünüyorum arka kamera ile hiç fotoğraf çekinmiyorum çektiğim bir sürü fotoğrafta da kendimi beğenmiyorum yaşayan var mı sebebi ne

Çok darlanıyorum ve acil olan işleri hep erteleyip son ana bırakıyorum nedenn?
Cevapla