Kızlar, Erkeklerin ağlayamaması durumu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Erkekler güçsüzlük ile ilişkilendirilmekten adeta korkar.

AAğlamak da bu yüzden erkekler için zordur. Erkek ağlasa da kadınlardaki gibi olağan görülmez. Erkek ağlıyorsa geröekten çok büyük bir acı çekiyor demektir.

Bu durumu maskülenliğin normal bir sonucu olarak olağan ve olumlu bir şey olarak mı görüyorsunuz? Yoksa tamamen garipsediğiniz, anlamlandıramadığınız ve saygı duymadığınız bir durum mu?

Kızlar, Erkeklerin ağlayamaması durumu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla