Cok utangac olmak bu hayatta bir insana neleri kaybettirir?

Bende fazla utangac biriyim. Genelde bir ortamda konuşan değilde dinleyen kişi oluyorum. Bu işin artısi var mı bilmem ama ekşisi baya ondan eminim. Yeni mezun oldum ve yardımcı eczaciliga başladım. Sırf bu utangaçlık meselesindan dolayı acaba daha sonra eczane işine hiç girmesem mi diye dueunuyoyorum doğrudan devlet için hazirlanayim orada özel eczanedeki kadar yüz yüze gelmiyorsun hasta ile. Eczane açarsam acaba yapamazmiyim müşteri cekemezmiyim diye karamsarliga kapılıyorum.
Cok utangac olmak bu hayatta bir insana neleri kaybettirir?
Cevapla