Duygusal bağlar konusunda nötr (tepkisiz) veya odun gibi davrandığınız oluyor mu?

Hem genel ilişkiler hem ikili ilişkiler sosyal çevre vs. Bazen hiç muhatap olasım gelmiyor. Sevgili konusunda kendimi bazen özellikle kavgalardan kaçınırken tepkisiz görüyorum karşı taraf bunu umursamazlık olarak agılıyor. Tek bende mi var bu durum?
Duygusal bağlar konusunda nötr (tepkisiz) veya odun gibi davrandığınız oluyor mu?
Cevapla