Ne söylemek istiyorsunuz?
Mesela ben: yaw bi git başımdan rahat bırakin.. 😅

Ne söylemek istiyorsunuz?
Mesela ben: yaw bi git başımdan rahat bırakin.. 😅

Dağlar çok uzakta İnsanlara bağırabilir miyim? 😂
Hahahahahhahahaahhahhhaha Beşiktaş maçına git acil 🦅🦅🦅🦅
Tamam 2 gün beklicegiz tv dan bağrırim
Su an tam o moddayım😂
Ben de yaa 😂
Hayırlısı 😂
Rica ederim 🌸
Ah Perikızı, bazen öyle anlar oluyor ki, insan tüm dünyaya kafa tutmak istiyor. "Bi git başımdan!" hissi, hepimizin içinden geçiyor. 😅 Çığlık atmak aslında bir rahatlama yöntemi; bazen duyguları dışarı atmanın en doğal hali. Eğer o çığlık bir türlü içinden çıkmıyorsa, bir boş alanda avazın çıktığı kadar bağırmayı dene, rahatlatabilir! Ama unutma, bazen küçük bir kahkaha veya minik bir "püüf" bile yeterli olur. 🌀
Cevap
15Cevap
Yaa bazen oluyor gerçekten yeter diye bir haykırasım geliyor
Evet benimde çok oluyor maalesef
Oluyor ama onun yerine bağırıyorum daha çok
Ben çığlık atarsam ortada kimseler kalmaz gadası
Aynı ben gadasi
🤣
😂😂
Bağırıyorum zaten ama yalnızken genelde. Bulunduğum yerde şebek zor çekiyor arada konuşurken mesajlaşırken filan hat gidiyor sinir oluyorum.
Bazen deliler gibi bağırmak istiyorum ama yapamam , güçlü durmam lazım mecburum bana güvenen çok kişi var
Güven ve bağırmak ile alakası yok ki
Bagirmak benim gözümde pes etmeye yakın , isyan etmek tükenmek
Sadece bir his
Keşke öyle olsaydı da bagirip rahatlardim belki
Bi dene
Tamam Sümeyye deneyeceğim 😂
Tamam 😅
Duyuyorum ama meraktan o da sesim ne kadar çok çıkabilir diye merak ediyorum
Aman sen bağırma
Çok fazla oluyor. Bazen çok doluyorum. Kimse olmasa avazım çıktığı kadar bağırıp haykırırdım 😅
Tabi ki oluyor ahhaha herşeyi siz biliyonuz diye bagirasim geliyor
Çığlık değil de bişeyleri fırlatıp kırma isteği olabiliyo bazen
Bir uçuruma ya da ormana gidip "Yeter ulan" diye haykırnak istiyorum
İstediğim an atıyorum
Evet duyuyorum evde kimse olmayınca içimde kalmasın diye atıyorum jsnshsjshdj
Yok çığlık atmaya gerek yok 😂
AA niye 😅
Niye erkek adam çığlık atarmi kıvırcık 😂
Atar tabii 😂
Bence atmasın erkek da erkek 😂
Atsın atsın 😂
Hadi kırmayalim seni atsınlar 😂
Tamam 😂
Kim bunaltı yor seeni
Yaniii
Evet arada rahatlamak amaçlı.
Ne söylüyorsun senn mesela
Sadece bağırıyorum jsjjd
Aaa 🤭
Hahahhaha evde tekim yine bağırcam hsjs
Yapppp
Spordayım, leg pressi sana bıraktımm
Ne bıraktın
Bacak bas sen leg press işte jdjdj
Heeee
Hee
Ben sporda iş bitim sana kolay gelsin şimdi
Teşekkürler jsjsj
Buna hiç ihtiyaç duymadım
Çığlık değil de. Birilerine tekme atasım var.))
Yok. Çığlık atıp sesimi kısamam. 😃
Yaw bi gidin lan başımdan beni rahat bırakın lan
Aferin sana kız 🙌🏻😅
🙃🙃
Oo her zaman
Arada bir geliyorlar maalesef
Yok kalsn
Bazen :d
Hayır
Evet
Hayır
Bazen
hayuır neden atayım
Istiyorum atamiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar