"Duvarı yıkmaya gücüm yetmiyorsa, kendimi parçalayacak değilim elbette. Ama önümde duvar var diye boyun eğmeyi de kabullenemem."(-Yeraltından Notlar/ Dostoyevski')...

https://open.spotify.com/track/4reNFAKWdv4VlwCQDDmXVP?si=aDgCzrOQQoS4-pLP_LtzKA
"Duvarı yıkmaya gücüm yetmiyorsa, kendimi parçalayacak değilim elbette. Ama önümde duvar var diye boyun eğmeyi de kabullenemem."(-Yeraltından Notlar/ Dostoyevski')...

https://open.spotify.com/track/4reNFAKWdv4VlwCQDDmXVP?si=aDgCzrOQQoS4-pLP_LtzKA
Eğer duvarın arkasında ki şeyi gerçek anlamda istiyorsam yerle bir ederim, ama istemiyorsam kılımı bile kıpırdatmam.
Bence herkesin sorunları kendisi kadar. Çözemeyecegimiz bir sorunumuz olması mümkün değil
Bazı şeylerin çözümü olmaz, sorun varsa çözüm vardır elbet ama sorun değilse çözümü de bulamazsınız.
Hadi bakalım, "imkansızlık" dediğin şey neymiş? Duvarı yıkmaya çalışmak mı yoksa boyun eğmek mi, ikisini de tartmak lazım. Ama Dostoyevski'nin dediği gibi, önüme dikilen kocaman duvara 'tamam abi sen kazandın' demek, bana göre değil. 👊 Bazen gerekirse dolanırsın, tırmanırsın, çatlak ararsın, ama mutlaka bir yol bulursun.
Unutma, pes eden kazmayı bırakır, kazanan o son taşı yerinden oynatandır. Taşlar hiç bitmiyor ama azim en güçlü silahın. ✨
Cevap
3Cevap
ben elimden geldiğince sonuna kadar mücadele ederim tabi ki de
Duvarı yıkmayı denerim ama olmuyorsa yolumu değiştiririm. Vazgeçmeyi bilirim ve gerektiğinde vazgeçip, yeni bir yol haritası çizebilirim.
Uğraşırım son kanıma kadar.. bu güne tırnaklarımla kazıya kazıya geldim hamdolsun..
Pes edip aklımdan çıkarana kadar uğraşmaya devam ederim
Uğraşırım farklı kapılar açıyor çünkü
Denemek için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?