125 tonluk uçağı kaldırdım ama beceriksiz insanların egosunu kaldıramadım şimdi ben miyim suçlu?

Ulan yeteneğin yok paran yok saygınlığın yok egon var giyeceğin 2 top kefen gireceğin 2 metre çukur neyin egosu neyine güvenip ego yapıyosunuz burada cidden merak ediyorum ben şimdi yazanlarda ya herkeste var diyip normalleştirir ya da o insanlardan uzak durmak lazım felan der kendinde yokmuş gibi
125 tonluk uçağı kaldırdım ama beceriksiz insanların egosunu kaldıramadım şimdi ben miyim suçlu?
Cevapla