AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Yok artik oldu olucak o da babami nie opuyom die kiskansin ya da abimo
Ya ama var iste :)
Onu doğurur onca yaşa getirmiş insan öper tabi bunda kıskançlık yapacak bir durum yok.
ama yapanlar var işte
Vardır ama onu yapanın sebebi de vardır.
Erkek anneleri fena bu konuda kıskançlığın hasını yapıyor.
aynen anneler cok kıskanıyor :)
yoo, ben de eşim olsaydı o yanımdayken babama sarılırdım falan ne var ki
Ya kiskanan var ondan sey ettim :)
Esim annesine sarilip opse mutlu olurum niye kiskanayim piskopatmiyim ben :))
Ya kiskananlar varmis iste :)
Adamsın...
O kiskananlar sacmalamakta sinir tanimayanlar olurmu hic oyle sey benimde oglum var evlendiginde sarilamiyacaksam evladima daha aci ne olurki.
Insallah oyle olur ablacim :)
Kiskanirim ama tatli bir seykilde neden sarildin demem asla giciklik ta yapmam annesi sonucta olabilir :)) hatta derim kiskandim bende istiyorum diye cici gelin olurum :))
Aaa o farkli bir guzellik katarr :)
Aynen herzman kendimi sevdirmeyi severim:)
Aferin sana akilli seni :) sevildin simdiden :)
Ne guzel:)
:))
ben de önce eşimi öper sonra ikinci annemi öperim ne gerek var hasetliğe :D
Esini ananin yaninda opme kiz ayip ayip :)
öperim ya nolcak Allahın bildiğini kuldan mı saklayayım sdfdsf :D
Aaaa olmadi amaa :)
ne var bir buse de alamicaz :D
Alma tabii basbasayken ne alirsan al :)
Ben kıskanmam annesi sonuçta ama annesinin yaninda eşimi öperim o biraz ayıplar ama umrumda olmaz :)
Ohaa opne cajim ayip olur :)
:D her dakika öperim
Kaynanan da sapik der sana amaa :):)
Kiskanmam da ne biliyim itici gelir benim yanmda yapmasi
Aaa neden caniim :)
Yok yahu neden kiskanalim keske benden haric optugu tek kadin annesiyle kardesi olsa :)))
Insallahh oyle olurr :):)
Anasina deger verip opuyosa bundan gurur duyarim anasi sonucta
Insallah oyle olur :)
Anne kıskanılır mı ya. Sevinirim hatta aralarının iyi olmasına :)
Ne guzel ama herkes oyle dusunmuyor iste ;)
Ben annesine çok düşkün biri olduğum için direk empati yapabiliyorum ve annesinin benden üstün olması çok çok normal bence ki öyle de olmalı
10 numarasin yaaa masallahh :)
Teşekkür ederim :)
Rica ederimm :)
Neden kıskanayım mutlu olurum. İkinci annem değilmi o da
Kiskananlar varmis iste
Aslında kıskanırım ama pasif olur bu. benim kıskançlığım aktiftir aslında
Yani oluyomus iste :)
Pasif yani karşı gelme. Yıkma yakma yok.
Yok canim bir de yikaydin ortaligi :) pasifte olsa kiskaniyosun iste sonucta
Evet ne yazıkki kıskancım
Ama kiskanmamak gerek.
Huy bu huy olmuyor
Ama ilk yorumunu yaparken neden kiskanayim mutlu olurum demistin unutma o yazdiklarini :):)
İştee o dışardan görünen pasif profil
Hahahah peki bakalim ama kiskanmamak gerek :)
Simdi o kadar hakki var uzerinde sirf benim yuzumden kötü olunursa ileride bana neler yapar kim bilir? Yapsin yapsin...
Hahaha aferinn :)
Ay sacmalamayin annesi sonucta niye kiskaniyosunuz :) annesi ablasi kardesi yigeni istedigi gibi davransin umrum olmaz
Insallaj oyle olur :)
o kadarda değil neden kıskanayımki annesi sonuçta oda beni babamdan kıskanırsa kan çıkar yemin ediyorumki :))
Bu kizlarda rastlanan bir sey genellikle canim :)
çok saçma asla kıskanmam hatta gider bende öperim kayınvalidemi sarılırım :)
Isiririm sıkarim falan diyosun yanii :):)
severim ben insanları öyle ayırmam annesi babası diye :)
Aferinn sana kizzz :):) sevdim senii :)
psikopat miyim. niye kıskanayim. dd sonuçta sana da sarılıyor hem anneleri iyi hissetmek lazım. mutlu bile olurum
Ya kiskananlar var iste simdiden boyle demesi kolay tabi :)
bak atıyorum eşim bana sarılma sa ilgi gostermese birazcık kıskanirim. ama yine de öyle bir durum olmasi lazim
Anasina sarilan sana da sarilir heralde yaa merak etme :):)
yani işte kıskanmm:Dd
Insallahhh :)
:Dd
Hayir kiskanmam. Aksine cok sirin bir goruntu. Bende sarilirdim.
Sacmalamayin anne kiskanilinir mi bizde anne olucaz sonucta birazcik mantik baska bisey degil
Öyle saçma şey mi olur ya. Ben tasimadim karnimda ben buyutmedim ne haddime
İcimden; beni boyle icten opmez serefsiz diyorum :d
İcimden
Niye kıskanayım ki annesi sonuçta onu karnında taşıyan besleyen büyüten şahsiyet. Şu kıskanırım diyen kadınlar ilerde sizde kayınvalide olucaksınız unutmayın ya gelininiz aynı şeyi size yaparsa he. Etme bulma dünyasıdır
Cokkk iyisin yaaaa masallahh
Uç yasinda kardeşinden bile kiskanirim * . Kafa iptal bende.
Haydaaaaaa yuhh bee :)
Annesinden kıskanmam.
Tekrarliyorum 'Annesinden' :D
Aferin sana tekrar ediyorum aferinnn :)
:))
:))
Hayir hic bir zaman kiskanman. Annesi o tabikide opecek :)
Aferinn :)
Asla kıskanmam annesi onun o kadar da kıskanç değilim
Kiskanan cookk :)
Opsun tabi anne o annemizin ayaginin altini opmeliyiz aslinda.. amaa benide opsun sadece annesini degil:)
Yani ailecek opusun :):)
Tabi ki kiskanmam annesi onun heralde opucek sarilicak ben bu yasimda annemin boynuna sarilip kucagina oturuyorum
O zaman da oyle olur insallahh
Hayır tabikide hoşuma gider haatta gider bende sarılırım
asıl yanımda annesini öpmeye çekinirse huzursuz olurum
yok artık neden kıskanıyım :) ben akrabalarına kuzenlerine sarılmasına bile bir şey demem annesini mi kıskanıcam
Insallah oyle olur :)
Tabi ki de hayir, annesine saygisi olmayanin bana da saygisi olmaz,, annesibo, kisksnmammmm
Ne guzell ;)
Hiç kiskanmam aksine annesini bu kadar sevmesi çok hoşuma gider daha da çok severim onu
Tebrikleerr
Kiskanirim açıkçası ama oda çok kiskaniyo annemi babami çevremdeki herkesi
Kiskanmamak gerekiyo ama.
Oda kiskanmasin o zaman?
Yaa annenden babandan kiskanmaz heralde.
Kıskanyo ister inan ister inanma opmesin falan diyo haha
Ohaaaaaaaaaaa ananizin evine de gitmeyin o zaman canim :)
Öyle büyük bir kıskançlık tabiki de yok ama kıskançlık her insanda olur bunu abartma daha fazla yalan yere Hayır diyemezdim neyse
Annesini öptükten sonra gelip benide öpsün isterim, yoksa kiskanirim tabii ijwjduejd
Hahahah ya seni anasinin yaninda mi opcek sen ayrisin anasi ayri :))
Annesi sonuçta, orta da kıskanılacak birşeyin olduğunu düşünmüyorum.
Ben dusunmuyorum ama dusunenler var :)
Tabikide kskanilmazz anne o sonucta kiskananin aklindan sorunu vardir. NET
Cokkk iyisin yaa masallahhh :):)
Kıskanmam yeterki benden sonra İkinci kadın annesi olsun niye kıskanıyımki
Cokk iyisin :)
Çakarım ağzının ortasına bir tane. Öpüyo mu görelim.
Hahahah psikopat yaa :)
Ya niye kizayimki esim annesinin 1 numarali hayrani bende annemin
Heheh cok iyisiniz yaaa :)
sorun olmuyor mu bu durum yani annesinin sözünü dinleme falan oluyor mu?
Azcik dinlesin canim buyuk sozu dinlenir :)
Yokya benim kayinvaldem karismazki bize oyuzden soz dinleme gibi bisey yok
Ne soracağınızı şaşırdınız arkadaş adamın anası sever de öper de :D:D
Hayir canim dusundugun gibi degil iste kiskanan cok :)
herkesin yeri ayrı eşin yerini anne annenin yerini eş dolduramaz bence..
Orasi oyle tabi
Bnden önce o vardi sevmese öpmese o kutsal insanı yer dayağı :D
Hahahah oper insallahh dayak yememek icin :)
İçinden gelsin :) bn dediğim için değil
Asla kiskanacagim en som seydir zaten kiskanc bir insan degilim ki
Aferin :)
aksine hosuma gider ya. kimi erkek sevgisini çok fazla belli edemez bu güzel birşey
Ben pek belli edemem mesela :)
anası canm öpsün koklasn ben çok mmutlu olurum anasını çok seven karısınıda çok sever :)
Iyiydi bu :)
tabi yaa:)
Herkes senin gibi dusunmuyor ama :)
görüşler tartışılmaz:) ben böle düşünürüm mantıken de olay bu:)
Bana da bu mantikli geliyor ve boyle olmasi gerek diye dusunuyorum :)
aynen öylee:)
:))
Bende kalkıp annemi öperim :)
Kocanin anasini op kendi anani sonra da opersin :)
Hayır bende onun annesini operim anlaminda o da benim annem olmuyor mu?
Sahipenmissin onun annesini de gormeden dokunmadan ne guzel ya masallahh :)
Yo tanıyorum biliyorum görmüşum dokunmusum ve aynisinida yapmışım :)
Evlisin heralde :)
Hayir, aksine annesine olan sevgisi ve bagliligi mutlu eder aile önemli, ve buda sevgi dolu biri oldugunu gösterir
Hayir ailesinden kiskanmam ama kuzen muzen şş yavaşşşş
anası canım onları karıştırma şimdi :)
Yok sorun olmaz o zaman :D
aferin sana seviyorum böyle kızları yaa :)
yok hayır annesinin yeri ayrı benim yerim ayrı
ben böyle düşünüyorum ana gibi yar olmaz kimseye
Cok oyi dusunuyosun aferin :)
neden kıskanayım ben yokken o vardı hatta o olmasa esım olmazdı bende sarılırım :))
Ailecek sariliriz opusuruz diyosun yanii :) masallahh :)
evet. hele daha sensiz oraya buraya gitsin annesine kahvaltıa falan o zaman görürsün kıskanmayı :9
Hahaha bu ne sertlik yaa :)
yaşanan olaylar :)
Ah siz gelinler ahhh :):)
hep suç bizim zaten:)
Hep sizin hepp :)
tabş tabi:)
Gercekler canim :)
ay yok niye kıskanıyım valla gider bide ben öperim :D
Aferin sana kizz :):)
Ya tamam öpsün sarılsın ona lafım yok da eğer konu beni ihmale gelirse orada problem başlar :D Beni ihmal etmeden istediğini yapsın :D
Sevdigim adami doguran kisi yahu kiskanilir mi annesi sonucta tabiki öpücek sarilicak :)
Insllah evlenincede oyle dusunursun :)
Düsünürüm ya ayipsinn :D
Olur mu öyle şey bu kadar aptalca kiskanma olurmuş ana o anaa herseyi hakediyor :)
Kiskananlar var canim ondan sorduk soruyu :):)
Ayiptir yahu buda kiskanilir mi :)
Yaa bana gore de ayip ama kiskanmak bir huy yani olabiliyor :))
Tabiki Hayirr. Dağdan gelip bağdakini kovmak olmaz :)
Hahaha cok iyisin :)
Kıskanmam ya ne demek o. Annesi olmasaydı kocamı nasıl Tanırdım
cok farklı ve cok guzel bakıs açısı :) tebrik ediyorum :)
Rica ederim. Tanımadığım kocamı burdan onu çok sevdiğimi söylemek istiyorum :) ahah
hahahah bende tanımadıgım karıma cok cokk sevdiğimi soyluyorum :)
Ailesinden, YAKIN akrabalarindan falan kiskanmam :) sonucta onlar da benim ailem sayilir 😇
Aferin sana masallahh :)
Ne kıskanıcam. (Kıskançlıktan çatladı :D) ya annesi sonuçta öpsün ama abartmasın:D
hahahha aşırı kıskancc gibi duruyosun :)
akrep :)))))
Oooo catlarsin senn :)
Kıskanılacak birşey yok. :) kuzen olsa neyse anne o anne. :D:D