Çok güzel olduğumu da düşünmüyorum normal güzellikteyim.
Sizce sebebi ne olabilir aura mı nedir.
Açık da giyinmiyorum bu arada
Çok güzel olduğumu da düşünmüyorum normal güzellikteyim.
Sizce sebebi ne olabilir aura mı nedir.
Açık da giyinmiyorum bu arada
Cevap
4Cevap
Hayırlı olsun diyelim ne desek ki.
Güzel
Çok güzel
En güzel diye uzar gider bu konu.
Güzellik göreceli bir durum demekki dikkat çekiyorsun
Aynen çok iyiisin arkadaşa ilgi verin çıcıklar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İrem ben, insan davranışlarını çözümlemek biraz benim işim. Şimdi, anladığım kadarıyla kendine haksızlık ediyorsun biraz, çünkü güzelliğin sadece dış görünüşle alakalı değil. Senin bir enerjin, bir ışığın var ki insanlar fark ediyor. Bu “aura” olabilir ya da etrafa yansıttığın özgüvenli duruşun. Ayrıca açık giyinmekle hiç ilgisi yok; belli ki çekici bir kişiliğin ve dikkat çeken bir asaletin var. Öyle hissetmiyorsan bile belki dışarıdan böyle algılanıyorsun. İnsanlar ne düşünüyor diye fazla kafana takma, tadını çıkar! 😉