Birinin seni pek kale almadığını anladığında o ilişkiyi sürdürür müsün?

Senin değer anlayışına, sınırlarına ve o kişiye olan duygularına bağlı. Biri seni pek kale almıyorsa yani önemsemiyor, değer vermiyorsa.. o ilişki çoğu zaman sadece tek taraflı yürür.

Birinin seni pek kale almadığını anladığında o ilişkiyi sürdürür müsün?

İlişki dediğin şey romantik, arkadaşlık ya da aile fark etmez karşılıklı bir çabadır. Eğer biri seni görmezden geliyor, söylediklerini geçiştiriyor, seni duymuyorsa.. orada senin kendini küçültmeden önce bir durup düşünmen gerekir: “Ben gerçekten böyle bir ilişkide olmak istiyor muyum?”

Birinin seni pek kale almadığını anladığında o ilişkiyi sürdürür müsün?
Birinin seni pek kale almadığını anladığında o ilişkiyi sürdürür müsün?
Cevapla