Sıkılıyorum daralıyorum ne iyice tekrar içime dönüyorum ne yapmalıyım?

Hiçbişeyden zevk almıyorum acaba intihar mı etsem basit mi yöntem var mı? Çünkü iyice sıkıldım hani sorun ne biliyorum zaten asosyallik falan filen ama arkadaş edinmeyi zaten lissede bıraktım ne yapmam lazım bilmiyorum da iyice ezik olduk yani şakasız kendimi hiç sevmiyorum bide herhalde birşeyler eksik işte bide en kötüsü de düşünmeyi kesemiyorum bu kadar düşünmek yorucu b*k gibi bir hayat bu kadar derin olmak çok kötü bişey ya derler ya yüzeysel olmıycan tam tersi mutlu olmak istiyosan derinlemesine değil yüzeysel olcan dünyayı kurtarcak değliz ya
Sıkılıyorum daralıyorum ne iyice tekrar içime dönüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla