İnsanın aptallığının bir sınırı olması gerekmiyor mu?

Adam geçen günlerde tartıştığı genç kız arkadaşını öldürdü. Bizim üstün zekalıların yazdıkları yorumlara bak. Ulan doğada iyi kötü her canlıda bir yaşam refleksi kendini savunma refleksi var sizde o da mı yok hapiste ziyaret edebiliyor muyuz yazmış bide. Git git doğal seçilime bir katkıda bulun
İnsanın aptallığının bir sınırı olması gerekmiyor mu?
İnsanın aptallığının bir sınırı olması gerekmiyor mu?
Cevapla