Adam geçen günlerde tartıştığı genç kız arkadaşını öldürdü. Bizim üstün zekalıların yazdıkları yorumlara bak. Ulan doğada iyi kötü her canlıda bir yaşam refleksi kendini savunma refleksi var sizde o da mı yok hapiste ziyaret edebiliyor muyuz yazmış bide. Git git doğal seçilime bir katkıda bulun
İnsanın aptallığının bir sınırı olması gerekmiyor mu?
Ortada hemcinslerinin katledilmesine üzülmek yerine katili yakışıklı görüp birde görüşmeye gitmek istemelerine mi üzüleyim, bu gelecekten iyi nesil çıkacak ümidi besleyenlere mi üzüleyim, bunların yine bu tipte heriflerle evlenip beşer altışar doğurup salmasına mı üzüleyim bilemedim