Tepki veren insan mı daha normaldir, tepkisiz insan mı?

Tepki verende daha insanı belirtiler vardır diye düşünüyorum.

Tepki veren insan mı daha normaldir, tepkisiz insan mı?
Tepki veren insan mı daha normaldir, tepkisiz insan mı?
Cevapla