Tepki verende daha insanı belirtiler vardır diye düşünüyorum.

Tepki verende daha insanı belirtiler vardır diye düşünüyorum.

tepki veren de tepkisiz veren de normal olabilir ondan öncesinde neler yaşadığını bilemeyiz bu tepkili durumuna veya tepkisiz durumuna onu itmiş, evrimleştirmiş bir yaşamı olabilir
Nasıl tepki verdiğine göre değişir.
Susarak ,
Sessiz kalarak , ciddiye almadığınız hissettirdiğinizde en yüksek sesten bile daha etkili.
Türkçemiz geniş bir yelpazede etkili kelimeler barındırıyor içinde.
Eğer kullanabiliyorsanız çok şey anlatabilirsiniz.
Çıldırtma seviyesinde.
Tepki vermeyen insanların ruh hastası olduğunu düşünüyorum. En ufak olayda benim mimiklerin horon tepiyor insanlar nasıl ruh gibi duruyor asla anlamıyorum shsjs
Olaya kişiye ve zamana göre değişkenlik gösterebilir. Her tepki sağlıklı olmadığı gibi tepki vereni saglikli tepki vermeyeni sağlıksız diye etiketleyemeyiz.
Cevap
18Cevap
Tepki veren normal, tepkisiz normal değildir normalde ama günümüz ve ülkemizde tepki vermek anormal karşılanır oldu
Tepkisiz insan problem benim için tepki veren sağlıklı seni umursayan insandır
Kesinlikle
Her konuda da tepki vermek zorunda değil kimse bence. Yani duruma göre diyelim.
Dozunda tepki veren normaldir tepki vermeyende anormaldir diyemem bazı insanlar duygularını dışa vuramaz
Yerine göre davranmasını bilen insan.. tepki gösterip anı karar vermekte sakıncalı bir durum.. ani hayati bir durumda tepkisiz kalmakta keza öyle..
Tepkisizlik insanın sinirini bozar, bazen filmlerde de replikleri de olur. Susma, konuş, bir cevap ver… gibi
Tepki veren daha insani geliyo tepkisiz insanlar psikopat gibi Ne yapacakları belli olmuyo
Tepki veren insan normaldir. Tepkisiz insan ise saatli bomba gibidir. Zamanı gelince patlar.
Tepki veriyorsam umut vardır tepkisizsem herkes çekinir
Konu tepki vermekse tepki vermek mükemel tepkisiz ınsan hoş karşılanmaz
Tepki vermeyen insan ya sinsidir ya da özgüvensizdir.. Ortada bir sorun var ise tepki vermek en doğalıdır..
Tepkisiz kisiler kaktus gibi birseydie. Bir kisi olmaktan uzaktir. Ama tepkinin de bir olcusu vardir. Tepki verilecek diye ortaligin icine etmemek gerekir.
Tepki veren normaldir , tepki vermeyen değildir içinde yaşayan daha tehlikeli.
Yepkisiz insandan korkarim psikopatliga yatkinligi vardir diye dusunurum
Tepki veren normaldir
Tepki veriyorsa değer veriyordur.
Tepkisiz insandan kork
Tepkisini veren
Konuya ve lafa bağlı değişir tabi
Tepki vermesi gerekiyorsa normal olan o
Karakter meselesi tepki verenler daha şeffaf.
Tepkisiz insanlar robot gibi geliyor bana
duruma göre değişir sankim
İnsan değil mi hepsi normal yia.
tepki veren bence ne o oyle olu gibi
Neye
Ota boka çığlık atan normal mi yanee
Ortası olmalı
Tepkili
Tepkisizden korkacaksın
Yerine göre
Tepki veren tabiki de
Tepkili olacak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?