Kafayı yakan Sorular ☄️

Bazı şeyleri gazı kaçtığında, sanki çok şey anlamını kaybediyor …
Kafayı yakan Sorular ☄️

Bazı şeyleri gazı kaçtığında, sanki çok şey anlamını kaybediyor …
Ben olaya mundar olmuş ölmüş bitmiş eksik kalmış gözüyle bakmıyorum ki. Mundar olmuşsa da sebebi var diyip yerine yeni bir hayal kuruyorum. Bakın mesela etrafımdaki herkesin cocuklu aile hayali gerçekleşti hem de yemek yapmayı bilmeyen erkeklere karşı yalancı olan bir kızın bile... Ben naptim "gerceklesmiyorsa demek ki benim için başka bir şey var. Onu bulmam gerek." Hayatı her zaman hayalleri gerceklesmese bile hayal kurup onların gerçekleşmesi için uyanan yaramaz bir kız çocuğu gibi yaşıyorum. Hayatın püf noktası budur.
Gerceklesmemis hayallerle hayata küsmem, zaten benim hayatima dahil olmayan bir seye darilmak ve hayata küsmek sacmalik. Elimde olan bir seyi kaybettigim an eksikligini anlarim ama zaten elimde olmayan bir seyi kaybetmis sayilmam. Hayaller imkansizlasmaz sadece ertelenir, umut tükenmez sadece tutundurur. Bunlar beni sadece daha cok motive eder daha cok emek vermem gerektigini hatirlatir.
Dogru zaman, dogru an. Hangi pencereden baktigin önemli, bardaga hangi tarafindan baktiginin önemi oldugu kadar, ben dolu tarafindan bakanim.
Büyük hayaller yok ama olmasını istediğim durumlar olaylar beni heyecanlandırıyor "beklenti gibi değil,,
Ne yazacaktım karıştı bi dk sdfss
Shhshshs
Cevap
2Cevap
hayır yoktur tabi ki de.
yok bir anlamı. o kadar heves ediyorsun bir şeyler için uğraşıyorsun ama biri gelip mundar ediyor tekrar başa dönüyorsun
Hayatında döngüsü biraz böyle değil mi
Evet oldu. İsterken gelmez, vazgeçersin gelir onun gibi bişeyimsi
Hayat birazcık da ters döngü meselesi
hayalde dilekte kullanmadığım şeyler çok uzun zamandır
Hayatı olduğu gibi kabul etmektir mevzu diyorsun
hayatı protesto etmek
Geçte olsa gelmiş derim ve öpüp başıma koyarım.. Çünkü bazen geç kalır ve bu hayatın olağan akışıdır.
doğru.. çok dilediğim bir şeyde hevesim kaçınca sonradan gerçekleşmesinin bir anlamı olmuyor her şey zamanında güzel
Oldu diyorsun sadece. Ama sevinç oluyor mu hayır. Gelmiş ama heves kalmamış oluyor.
Hevesim kaçınca olan hayali ben ne yapaym
Çıkış çok doğru
Olsun yine de olsun 😃
🌪️😃
Kaybetmeden kazanılmaz
Güzel söz
Hayal dilek ikisi aynı anlam beyin yanıyor
Tam da benim başıma gelcek şey bu
Hayır anlamı kalmaz olmasın daha iyi
Var tabi ki daha çok umudum oluyor
Bir anlamı yok
Evet bir anlamı yok
Ne dedi ne dedi
Jsjsjsjsj diyorum ki bugün hayallerin için gerekli olan şeyler yok sonra ihtıyacın isteğin kalmayınca 10 misli var
Bana denk gelmiyor böyle şeyler hep eksik
Puzzle 🧩 gibi
Son parçasi lazım
O parça önemli
Hayır..
tabiki var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?