Kızlar özellikle sorum size
Neden sorularda hep erkeklerin hepsini aynı kefeye koyuyorsunuz? Yaptığınız yanlış tercihlerin sonucunda niye o sırada evde TV izleyen bana ve birçok kişiye bela okuyorsunuz. Yanlış tercihlerinizin sonucunda olan olayarı niye üstünüze alıp hatanızı kabullenmiyorsunuz? madem erkeklerin hepsi kötü ozaman niye kızların çoğu evli ve sevdiği adamdan çocuk dünyaya getiriyor? ona kalsa bende tüm kızları değer bilmez para göz olarak nitelendireyim🤨
Neden sorularda hep erkeklerin hepsini aynı kefeye koyuyorsunuz? Yaptığınız yanlış tercihlerin sonucunda niye o sırada evde TV izleyen bana ve birçok kişiye bela okuyorsunuz. Yanlış tercihlerinizin sonucunda olan olayarı niye üstünüze alıp hatanızı kabullenmiyorsunuz? madem erkeklerin hepsi kötü ozaman niye kızların çoğu evli ve sevdiği adamdan çocuk dünyaya getiriyor? ona kalsa bende tüm kızları değer bilmez para göz olarak nitelendireyim🤨
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
takılma hiç
Siz niye bütün kadınları erkekleri yargılıyormuş, hepsini aynı kefeye koyuyormuş gibi düşünüyorsunuz? Aynı tuzağa düşmüşsünüz gibi görünüyor 🙃
Ben öyle diyenlere soruyorum ikisi farklı şey 🙃
Bu arada hiç seninde böyle konuşan bir arkadaşın var mı? varsa niye öyle düşünüyor?
Bilmem, insanlar genelleme yapmayı severler. Bak bu cümlemde de ben insanları genelliyorum ona bakarsan. Ayrıca sadece kadınlar değil, erkekler de kadınları genelliyor. Bu kafa yapısının çok değiştirilebileceğini düşünmüyorum
İşin kötü tarafı bu yorumları görenler çoğu iyice paronayak oluyor. Diyelim hoşlandığım bir kız var mesaj atana kadar binkere düşünüyorum bacı ben niye bukadar düşünmek zorundayım. Niye beni başkalarıyla bir tutuyorlar bu işler canımı sıkmaya başladı önüne gelen sosyolog olmuş gibi 🤦
İnşallah bu tip düşünceler değişir ve insanlar önce kendi hatalarına odaklanıp öz eleştiri yaparlar.
Nasıl anlamadım
Birader niye KS de kızların çoğu "erkek arkadaşım beni aldattı Allah erkeklerin belasını versin "diyorlar ben ise o sırada TV izliyorum benim suçum ne? zamanında yanlış kişileri hayatlarına aldıklarını hiç kabul edipte dur bir kendime çeki düzen vereyim doğru tercihler yapayım diyen yok neredeyse