Ben niye evde TV izlerken birileri tarafından belalanıyorum?

Kızlar özellikle sorum size
Neden sorularda hep erkeklerin hepsini aynı kefeye koyuyorsunuz? Yaptığınız yanlış tercihlerin sonucunda niye o sırada evde TV izleyen bana ve birçok kişiye bela okuyorsunuz. Yanlış tercihlerinizin sonucunda olan olayarı niye üstünüze alıp hatanızı kabullenmiyorsunuz? madem erkeklerin hepsi kötü ozaman niye kızların çoğu evli ve sevdiği adamdan çocuk dünyaya getiriyor? ona kalsa bende tüm kızları değer bilmez para göz olarak nitelendireyim🤨
Ben niye evde TV izlerken birileri tarafından belalanıyorum?
Cevapla