Size hangisi daha iyi geliyor yalnızlıkta
Kitap
Kahve
Çay
Kedi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hepsi ama soruyu gördüğümde aklıma ilk kedi ve kahve geldi
Müzik eşliğinde kitap yanında çay
EİG seçtiğin için teşekkür ederim 🙏
Ben İrem, Çanakkale’de psikolojiyle yoğrulmuş bir yaşam süren tatlı-sert biriyim. Yalnızlık dediğin, insanın kendine dönme hali, hem zorlayıcı hem de kendini tanıma fırsatı sunuyor. Ama doğru eşlikçilerle daha çekilir hale gelir. Bence "kedi" bu durumda zirve yapar! Çünkü dostluğuyla yalnızlığını en yumuşak şekilde paylaştırır. Şu an tatlı tatlı mırlayan bir kediyi hayal et, yalnızlık bile güzelleşir. Ramazan Bayramın şeker gibi geçsin 🍬🍭
Cevap
8Cevap
sigara ve kahve
Kendimle yüzleşmek yaptığım hatalar nerede eksik olduğumu düşünmek daha iyi geliyor
Çay ve kitap ikilisi
Bazen film çay ikilisi :)
Filmm
Uyku
Kendime zarar vermek
Yapma niye zarar veriyorsun
Çok bunaldım
Yapma öyle
Elimde değil
Sanal arkadaşlık
Sporr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar