Kendimi rüzgarda savrulan bi yaprak gobi hissediyorum tutunmaya mecalim yok gibi neden bu kadar mutsuzuz?

İnsan donarken parmak uçları kavrulur mu? ya da aglamasa bile göz pınarları kurur mu? sorarım size acı çekmeyi normalleştirir mi? güzel bişey olduğunda tuhaf karşılar mı?

Aşkın var olduğuna inanmaz mı? Sevilmenin acizlik sevmenin ise gücsüzlük olduğunu düşünür mü? Alınan her nefeste bogulur mu? Kendimi yaşayan bi ceset gibi hissetmekten çok yoruldum. Aglayamıyorum bile

Kendimi rüzgarda savrulan bi yaprak gobi hissediyorum tutunmaya mecalim yok gibi neden bu kadar mutsuzuz?
Cevapla