Bizim ninnilerimiz neden bu kadar üzücü?

Mesela Çamlıbel'den çıktım yola diye bi ninni var küçükken annem o ninniyi açınca ağlıyodum hala da çok üzücü geliyo neden bizim ülkenin ninnileri bu kadar üzücü

Bizim ninnilerimiz neden bu kadar üzücü?
Cevapla