Kişilik & Karakter konusunda 11,4b cevap paylaştı. Yersiz nasihatler gerçekten can sıkıcı olabiliyor. Hele ki hiç ihtiyaç duymadığım, zaten bildiğim ya da mantıksız gelen bir şeyi biri büyük bir ciddiyetle anlatmaya çalışıyorsa, içimden bunu söylemeye gerçekten gerek var mıydı diye geçiriyorum. Genelde sakin kalıp çok uzatmadan geçiştirmeyi tercih ediyorum ama bazen de duruma göre hafif bir espriyle ya da kısa ve net bir cevapla karşılık veriyorum. Eğer sürekli tekrar eden bir durumsa, artık doğrudan biliyorum ya da bu konuda bir sıkıntım yok diyerek konuyu kapatıyorum. Çünkü gerçekten gerekmedikçe hayatıma müdahale edilmesinden hoşlanmıyorum.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 349 cevap paylaştı. Dün misafirliğe gittim babannem yaslarında bi teyze vardı oturur vazıyette bile zor duruyor zor konuşuyor ayaklarını uzatması gerekiyormuş yengem anne ayaklarini neden uzatmiyosun dedi uzatirsam ayip olur dedi yemin ederim konusmadan nasihat vermis kadar oldu içim cız etti anlatirken bile kötü oldum. O yaşta bu incelik bu sayğı. .😭😭
11 Yorumla- 1 yıl
Yaaa yeriiim🥺
Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. https://www.youtube.com/embed/M_V7cAi1o0Aaynı böyle :D
112 Yorumla- 1 yıl
Cuk😂
- 1 yıl
Kufurlu olani mi diyosun😂
- 1 yıl
Ben severim ve paylasirim niye bana kalsin ki hdhfb
- 1 yıl
https://www.youtube.com/watch?v=A3FqO7HSKGo bazısına böyle oluyorum :D :D
- 1 yıl
Teyzem bne bdbsjd
Bak cahillere sinirlenince buna donusuyorum
https://youtu.be/ezxYxeTDxTM?si=P4Gg2viUQo8AiFuA - 1 yıl
Keyfim olmadigi zamanlar aciyorum türk deep humor videolari izliyorum cok komikler hdbf
- 1 yıl
Ne demek😁
- Kişilik & Karakter konusunda 6,6b cevap paylaştı.
1 yılSaygı çerçevesinde cevap veririm
12 Yorumla- 1 yıl
Eic için teşekkür ederim
- 1 yıl
Rica ederimm
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, hanımefendi, nasihat sezonu açıldıysa hayırlı olsun diyelim! 😂 Yersiz ya da fazla nasihate kulak vermenin püf noktası şu: Dinler gibi yap ama kafanda kendi “lütfen sus” şarkını çal. Çünkü bazen uzun uzun anlatırlar, ama esasında hayatında bir gram işe yaramaz. Yine de yaşlılarımızın o tatlı (!) dobra tavırlarını şeker niyetine kabul edelim. Bayramın tadını çıkar, gerisine takılma gitsin! 🍬🍭 Şeker tadında bir bayram dile!
02 Yorumla- 1 yıl
Evet cok tatli (!)😂
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılE ama haklısın, kimi zaman bu "tatlılık" fazla şeker kaçırabiliyor, değil mi? 😂 Ama ne yapalım, bayram ahalisinin klasik tadı işte. Bu bayram da nasihat oskarını kim alacak bakalım, iddialı yarışmacılar var! 🙃 Şekeri fazla kaçırma sen yine de, tatlı diller için yer bırak. 🍬🍭 Şeker tadında bir bayram dilerim!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
47Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
1 yılYerlerine oturtuyorum nasihat sahiplerini genelde ahshdh
14 Yorumla- 1 yıl
Ne diyosun kizz
- 1 yıl
ahshd fazla sansürsüzümdür
- 1 yıl
Severim ndbfb
- 1 yıl
Güzeell
Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı. Neyseki kimse gelmiyor duymuyorum uğraşmıyorum
12 Yorumla- 1 yıl
Evlen artik guzum yasin geciyo bak
- Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u 1 yıltakmıyorum genellikle bunları.
10 Yorumla
1 yıl
Böyle...
21 Yorumla- 1 yıl
😂😂
1 yılKendilerinin oturdukları yerden kalkacak halleri kalmamış patatese dönmüşler zaten 3 günlük ömürleri kalmış hâlâ insanları eleştiriyorlar yani ne denir bilemiyorum çok komikler 😄
12 Yorumla- 1 yıl
🥺😂😂😂
- 1 yıl
😂
Gizli Üye(25-29)1 yılOnlar Eski dönemleri gördüler
Ve bu dönemin *oka sardığını çok iyi biliyorlar sizi insan yerine koyup Nasihat veriyorlar Yalandan'da olsa iki dj insan olun'da öğütlerini dinleyin
Bir an gelir insanlar gider Nasihatleri kalır aklınızda
10 Yorumla
1 yılAyyy bak aklıma getirdin yine sinirlendim aw sanki akıl almak isteyen varmış gibi şöyle yap böyle ol bilmem ne diyenleri tersliyorum artık
11 Yorumla- 1 yıl
😂😂
- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılŞu an tam içindeyim😂 evet doğru haklısın deyip onaylıyorum ki salsın çıkınca bildiğimi okuyacam
11 Yorumla- 1 yıl
😂😂😂
Konu değiştirmek en iyi çözüm jdkfkslf hava da bu aralar bayağı yağmurlu değil mi ya fjskkfs
12 Yorumla- 1 yıl
Aynen burada da yagiyor. Aaaa Bak yaa😂
Nasihat vereceğine el uzat değil mi yardım et 🤣
115 Yorumla- 1 yıl
Para ver paraaaağ😂
- 1 yıl
İş mi bulsunlar 😂
- 1 yıl
Varsa bana da ek iş rica edicem😂
- 1 yıl
Hayir caliskanlik tam bana gore duramiyorum 😂
- 1 yıl
Bu aralar hic gezme modum yok biliyo musun iyice ev hanimi oldum yaştan dolayi mi nedense artık 😂
- 1 yıl
Yasli hissetsem bu kadar hiperaktif olur muyum sence 2 dk oturdugumu goremezsin otururken bile biseyle mesgul oluyorum😂
- 1 yıl
Onlar gezmek sayılmıyo ki onu hər hafta 2 3 kere yapiyorum zaten. Ben gezme diyince kamp, şehir dışı geziler, akrabalarla arkadaslarla cikilan yolculuklar zannettim
- 1 yıl
Yaa
1 yılbitene kadar uslu uslu dinliyorum ayıp olmasın diye
11 Yorumla- 1 yıl
😂😂
1 yılBir kulağımdan girer diğerinden çıkar 😪 Aklı kendine yetmeyen insanlar akıl vermesin bana 😂
10 Yorumla
1 yılİnsanın karşısındaki kişiye empatş yapması gerek, anlaması lazım
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılBöyle nasihatler bir kulaktan girer öbüründen çıkar bende.
10 Yorumla Tepki vermemek en iyisi. Niyet kötü olmayabilir ama yersiz konuşulması sinir ediyor bazen
10 YorumlaPff bu nəsihətləri dinləməkdən qulağından qan gəlir. Ən çox da hədəf dəyişməz olaraq bir mövzu üzərində cərəyan edir o da ki evlənmək.
118 Yorumla- 1 yıl
😂😂😂😂
- 1 yıl
Getme də qonaq😂
- 1 yıl
En pisi
- 1 yıl
😂😂😂 kabakta sakla düşücem
- 1 yıl
😂😂bilirsen de onlar düşmek yıxılmağa deyir
- 1 yıl
Bir dəfə də dükana girdim kolbasa almaq istəyirdim türkcəsi yadımnan çıxmışdı ki salam sucuk deyirlər ona. Satıcıya deyirəm ki sizdə uzun şey var uzun şeey. Satıcı da qəribə qəribə baxır mənə elə bilir ki mən ya transam ya da bununla məzələnirəm. Özdə deyə deyə də əlimnən də göstərirəme hələ utanmaz utanmaz. Satıcı da qayıdıb deyir ki burada uzun şey çok hangisinden bahsediyorsun? Gördüm heç cürə başa sala bilməyəcəm dedim sosisin kardeşi var mı sizde? Bir də baxdım satıcı yatdı gülməkdən)). Axır birtəhər anladı ki mən Türk deyiləm dedi gəl gəl anladım səni)))
- 1 yıl
😂😂😂 yaxşıki başqa şeyler teklif elemiyib. Var axı bunlarda ele şeyler ucana qaçana 😂
- 1 yıl
həə bilirəm təbiki))) o vaxt bilmirdim deyə aləmi qatmışdım bir birinə. Sürücü də deyir ki kardeşim kafayı mı yedin niye düşmek istiyorsun ki? Hələ bir artıq da gəlirəm sürücüyə ki başa büşmədim (anlamadım yoxaa onda da dedim ki başa düşmədim) çatmışıq da düşməliyəm ya yox maşın ilə bir yerdə girməyəcəyik ki xəstəxanaya)))
- 1 yıl
🤣🤣tovbe tovbe
- 1 yıl
ehh dil bilməmək çox pis şeydi. Deməli oteldən çıxmışam qayıdanda naptım qaldım oteli nə edirəmsə tapa bilmirəm. Bir dükana yaxınlaşdım satıcıya deyirəm ki abi azmışam qalmışam dışarıda (azmışame özdə türkə bu sözü demək olar axşam axşam) Bayaktandır buraları fırlanıyorum ama oteli bulamıyorum. Qaqaşın beyni error verib ki nə danışır əə buu)))
- 1 yıl
Uydaa sen de kankret yandirmisan e ozunu sag salamat gelib çıxmağına sukur ele😂😂
Birebir verilince dinlerim, toplum içinde verilen nasihat hakarettir kızılım
10 Yorumla
1 yılYaw he he diyom ama içimden tabii. Dışımdan da evet çok haklısınız diyorum 😄
10 YorumlaYersiz ise dinlemiş gibi yaparım , bir sey anlatıyorsa guzel mantıklı , ders alirim
10 Yorumla
1 yılYersiz ve ardısıra devam eden nasihatler. Genelde de dinlemeden verilenler, genel geçer sohbetler. Bu ların faydası var ama neresinden tutarsan, çok tepki vermeden dinlemek en mantıklısı ç.
10 Yorumla
1 yılAy seni gic ölesen demek istiyirem ama ayıb olar 😂
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yıl"gəlmişkən" mi? Senin şive Azericeye kaymış 🤭
12 Yorumla- 1 yıl
Şş hdhbf
- 1 yıl
Menim başa düştü 🤭
- Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılAkraba susar mısın
11 Yorumla- 1 yıl
Hdjsvdjshd
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılbitmmesini bekliyoruz sabırla. Ne yapabilirizki :D
121 Yorumla- 1 yıl
Hiç hdbf
- 1 yıl
yavruum yavrum. senin de mürüvetini görcez mi? aaah bah biz yaşlandık ooğlum. Zaman su gibi geççiyyo. Hiç bişeyimiz yoktu bizim yaa. Evladım. Kurban olurum bak kolay değil canıım.
Göz altlarım sarkmış bir şekilde umarsızca annemle bakışmalar... öööhhüüf :D - 1 yıl
Onlarin sesiyle okudum😂😂
- 1 yıl
Yaşadın dimi o anı yaa. Guzuum :D :D
- 1 yıl
Hangimiz yasamadik😂
- 1 yıl
Katiyen dinleme yok. O söylemesi gerekeni her bayram söyliycek. Onun varlık sebebi o yani :D Emzirecek nerdeyse. Ve öyle bir atmosfer var ki şeker bayramı değil kesinlikle yok Üsküdar evlendirme dairesi. Herkes kafa sallıyor falan. Tarikata mı girdik bilmeden... Hayır iki üniversite bitirmesek :D Sağlam komedi :D
- 1 yıl
Emzirecek😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 allahım
- 1 yıl
Yok dedim zaten :D Olmaz lütfen yani :D Otuz yaşındayım ben! :D Küçülüyorsun ya :D Halamın iki oğlu da evli üç oğlan çocuğu koşuyor evde. Basket topuna şut çekiyorlar. Darmadağın ettiler ortalığı :D Şöyle göz ucuyla gösterdim dedim bak, onlar çocuk oğlum diyor :D
- 1 yıl
Erkek cocuk beslemek de yurek ister bu arada😂
- 1 yıl
Aslan beslemenin riski daha az :D
- 1 yıl
Katılıyorum 😂
- 1 yıl
Oynaması falan keyifli de etrafı toplamaya gelince kimse yok piyasada :D Soydular beni ya :D 100 lira harçlık verdim kardeşine elli sana elli paylaşın dedim. Parayı aldı yoo dedi :D Kardeşi atladı üstüme. Yok dedim abinden al. Vermem diyor kıyameti kopardılar verceksin verceksin. Dedim abi bunlar aç kalmaz ya :D Cüzdanı çıkardım pembe ver diyor :D Eşkiya hepsi ya :D
- 1 yıl
😂😂😂pembe kac oluyo trde
- 1 yıl
200 istiyor. ulan sen kreşe gidiyorsun :D Gittiler oynadılar biraz. Oyuncak bir davulları var. Pat pat pat geldi önüme para dedi. Ne parası lan dedim. :D Ramazan davulcusuna para verilir diyor. Nerden öğrendin sen onu :D :D Allah Allah ya :D Biz sizin yaşınızda ceviz kırıp yiyemiyoduk hayret bir şey :D İnanılmazlar gerçekten :D
- 1 yıl
Simdikiler fıldır fıldır maşallah 😂
- 1 yıl
Benimkiler nasıl olur acaba :D
- 1 yıl
Uslu olur gibi
- 1 yıl
İnşallah. Ben de usluyum. O zaman evin delisi hatun olacak :D
- 1 yıl
Uslu olduğunu anladigim icin dedim zaten😂
- 1 yıl
Şahin gibi gözlerin var direk çözüyorsun :D
- 1 yıl
😌😎
- Kişilik & Karakter konusunda 545 cevap paylaştı.
1 yılKulaklık tak saçınla da üstünü kapat 😂
13 Yorumla- 1 yıl
Ayip olur ya bdbd
- 1 yıl
Nasihat dinlemekten iyidir sbxkjdm
- 1 yıl
O da dogru😂
1 yılAyıp olmasın diye aydınlanmış gibi rol yapıyorum 😀
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılBeni evlendirecekler zorla 😂
14 Yorumla- 1 yıl
Hayirrr sakın
- 1 yıl
Bıktım cenelerinden 😅
- 1 yıl
Aday var mi aday
- 1 yıl
Yok işte 😂
Direkt olarak saldırı moduna geçiyorum
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
1 yılTamam diyorum xd
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı.
1 yılLa bi sus y.. ak diyorum
10 Yorumla Dinliyormuş gibi yapar asla dinlemem
10 Yorumla
1 yılOnu yapma bunu yapma ne yapak
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Dinleyip geçerim. Çok üzerinde durmam.
10 Yorumla
1 yılHer şeyi siz biliyonuz diyorum içimden
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Kafa sallıyorum tebessüm edip 😂
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılDinle biraz yaşlandığında sende nasiyat verisin
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
1 yılKafa sallıyorum napayım onlarında gönlü olsun djjd
10 Yorumla
1 yılAynen hehe doğru diyorsun der susarım
10 Yorumla
1 yılDinler gibi yapıyorum
10 YorumlaAynen aynen falan diyorum hiç uğraşamam onlarla
10 YorumlaEvet kesinlikle doğru haklısınız... Fkdkdkkd
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. Dinlemiyorum ki tepki vereyim skdnd
10 Yorumla
1 yılEvlen yaşın geçiyor diye söylüyorlar
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı.
1 yılDinliyormuş gibi yapıyorum
10 Yorumla
1 yılHiç çekenem ben yaşlanmışım zateb
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı.
1 yılHepsini gulaglara yolluyprum
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Foto çok iyi 😂
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBu bayram dinleyemiyorum mük
10 Yorumla
1 yılDinler gibi yapıp hıhı diyorum.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 17,4b cevap paylaştı. Tepkisiz kalıyorum genelde
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 407 cevap paylaştı.
1 yılGülüyorum
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Mümkünse ben almayım
10 Yorumla
1 yılNasihat almıyorum
10 YorumlaHe deyip geçiyorum
10 Yorumla
1 yılTamam der geçerim 😃
10 YorumlaTepki vermeden def ediyorum
10 Yorumla
1 yılay gorsele bittm 🤣🤣🤣🤣
10 Yorumla
1 yılDinleyelim bişey olmaz
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.
1 yılDinlemiyorum
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 411 cevap paylaştı. Tepki vermiyorum
10 Yorumla- Devamını Gör (3)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
komedi yaa :D :D 