Çıkmazdan kurtulmak mı, çıkmazı kabullenmek mi daha zor gelir?

Çıkmazı kabullenmek, bir tür teslimiyet içerir. Eğer kişi bunun bir yenilgi olduğunu düşünüyorsa, kabullenmek ağır bir yük olabilir. Ama kabullenmeyi bir farkındalık ve içsel barış olarak görebiliyorsa, bu süreç daha hafif ve doğal hale gelebilir.

Çıkmazdan kurtulmak mı, çıkmazı kabullenmek mi daha zor gelir?

Çıkmazdan kurtulmak, aktif çaba ve değişim gerektirir. Bu, belirsizlik, risk alma ve bazen başarısızlıkla yüzleşme anlamına gelir. Eğer kişi değişime açık değilse veya yorulmuşsa, bu süreç ona çok zor gelebilir. Ancak umut taşıyan biri için bu mücadele, bir anlam ve hedef de barındırabilir.

Sizce hangisi daha zor gelir?

Çıkmazdan kurtulmak mı, çıkmazı kabullenmek mi daha zor gelir?

#Bahar

Çıkmazdan kurtulmak mı, çıkmazı kabullenmek mi daha zor gelir?
Cevapla