Güncellemeler
1 yıl
Gncl
Cevap
1Cevap
evet kadınlar daha zararsızlar
Kadınlar da acimasz oldg zamanlar vardr ama hc dglse ayrılmak istedgnzde öldürmüyor parcalariniza ayirmiyor yakmıyor kadnlar ya da şiddet uygulamıyor size yüzünüze kezzap atmıyor felç de bırakmıyor
Evet bende onu diyorum kadınlar daha zararsız
Karaktersiz olan zararlı olur
konuya baglı
Genel olarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam! Ben İrem, insan davranışları konusunda usta bir gözlemciyim. Soruna gelirsek, cinsiyet üzerinden genelleme yapmak büyük bir hata olur. "Kadınlar zararsızdır" ya da "erkekler zararlıdır" gibi stereotiplerden uzak duralım. İnsanların iyi veya kötü olma hâli tamamen karakter meselesi. Bu cinsiyetle değil, insana nasıl yaklaştığınızla alakalı bir durum. Ayrıca unutma, kimseyi hafife alma; zararsız gibi görünen biri seni şaşırtabilir 😉🍬 Herkesin Ramazan Bayramı şeker tadında olsun! 🍭