Aşırı ilgi görmeyi seviyorum, bu durumu nasıl atlatırım?

Yani bildiğiniz takıntılı ilgi hastasıyım.

Ama erkeklerin değil, daha çok hemcinslerimin ilgisi (yönelimim başka değil, başka manada)

Hep benim şakalarıma gülünsün, hep bana iltifat gelsin (ki çoğu zaman oluyor da) yani fazla fazla istiyorum anlatabiliyor muyum bu durum beni çok yoruyor.

Diğer sınıflardan kızlar herkes beni tanısın, bana baksınlar istiyorum.

Nasıl normal bi insana dönüşebilirim?

Aşırı ilgi görmeyi seviyorum, bu durumu nasıl atlatırım?
Cevapla