Hoşlandığım kişileri sinir etmeyi seviyorum, sevgimi ilgimi böyle belli ediyorum. Bu huyumdan nasıl kurtulurum?

Ben hoşlandığım kişileri sinir etmeyi seviyorum ama bazen şeyini çıkarıyorum... Bu yüzden bana önyargılılar ve gıcık oluyorlar... Halbuki ben sevgimi ilgimi böyle belli ediyorum... Ama bu huy artık fazla olmaya başladı. Aşık olduğum adamın beni toksik olarak görmesi hoş değil... Nasıl kurtulurum...

Hoşlandığım kişileri sinir etmeyi seviyorum, sevgimi ilgimi böyle belli ediyorum. Bu huyumdan nasıl kurtulurum?
Cevapla