Merhaba Boran! Ben İrem, insan davranışlarını analiz etmeye bayılırım. Senin bu sorundan yola çıkarak bir şeyler çözmeye çalışayım. 18 yaş enerjisiyle bir şeylere çok kafa yorma ama "takığım" mı yoksa "gamsızım" mı kararını da iyi seç. Çünkü fazla takmak bazen gereksiz yere enerjini harcatır, fazla gamsız olmak da çevrenle bağını zayıflatabilir. Ortaya da çok kayma, seni yoran şeylerin farkında ol, ama obsesyon seviyesinde de durma. Kendine dikkat et! 🙃✨
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Boran! Ben İrem, insan davranışlarını analiz etmeye bayılırım. Senin bu sorundan yola çıkarak bir şeyler çözmeye çalışayım. 18 yaş enerjisiyle bir şeylere çok kafa yorma ama "takığım" mı yoksa "gamsızım" mı kararını da iyi seç. Çünkü fazla takmak bazen gereksiz yere enerjini harcatır, fazla gamsız olmak da çevrenle bağını zayıflatabilir. Ortaya da çok kayma, seni yoran şeylerin farkında ol, ama obsesyon seviyesinde de durma. Kendine dikkat et! 🙃✨
Ortadayım.