Müge Anlı'da masum sandığım adamın katil çıkması şoku hahah😂

Müge Anlı'da masum sandığım adamın katil çıkması şoku hahah😂

Gözlerini kaçırmasından, saçını kaşımasından , ellerini rahat bırakmayıp baş parmaklarını birbirinin üzerine bırakmasından, ses tonundan, ben anlıyorum. 🧐🔎
Dedektif olmak bunu gerektirir beybis 😂
Evet 💖💖💖
Eğer bunu fark edecek eylemsel birşeyler varsa zaten çok düşünmeye ihtiyaç duymam ancak bazen istediğin kadar tanısan da anlamak zor olur. İnsanoğlu bu bir ipte kırk cambaz gibi oynar yeri gelir.
Öyle evet
Ahahah hadi ya 😅 Bu işler öyle oluyor işte, ilk bakışta pek belli etmiyorlar. Çoğu zaman gördüğümüz "masum yüzler" aslında bizim önyargılarımızın kurbanı oluyor. Yalanı anlamak da bazen ince bir sanat; beden dili, mikro ifadeler ve söyledikleri arasındaki çelişkiler her şeyi ele veriyor. Ama tabii, kimse uzman doğmuyor; biraz gözlem, biraz da sezgi ile herkes geliştirebilir kendini! 👀✨
Cevap
17Cevap
Evet bu konularda başarılıyım. Özel bir ilgim de var aynı zamanda gizemli olaylara ya da kriminal olaylara.
Hemen anlamasam da kokusu çıkıyor ya müge anlı değilim ki🤣
Anlıyorum, hatta bazılarına laflarımla kafa atıyorum :D
Hislerim kuvvetlidir ama bazen m allığım tutuyor
Benim hakkımda ne düşünüyorsun? Ben yalan söyleyeni hemen anlamam :D
Bende umarım iyi şeyler söylemezsindiye düşündüm ajkfbaskfjh. Sapık tacizci falan desen bir ohh çekerdim hahaha
Ne desen kötü şeyler çıkıyor iyi bir izlenim verdiysem değişmem lazım diyecektim ajfbakj
Ohhh demek ki doğru yoldayım teşekkürler :D
Evet öyle bir yetenegim var. Yöneticiydim ve 70 iscim vardi altimda. Her insanla her gün problem cözünce zamanla kolay oluyor.
6. his mi bilmiyorum bu zamana kadar yüz yüze geldiğim ve yalan söyleyen herkesi anladım geç de olsa söylenen yalanlar çıktı ortaya
Ben hissederim. Ama biraz da hayat tecrübesi. Kazık yiye yiye anlıosun😂
Beni de anlamadın zaten safoz
He
Genelde anlıyorum ama anlamamış gibi davranıyorum
Benimde en sevdiklerimden biri diyebilirim 😂
Gelmese daha iyi bence ya bende bekliyorum yinede.
evet gözünün içine bakar ya da konuşmasından anlarım
Benden iyi yalan söyleyemiyorsa anlarım.
Anlarım
Evet artık tecrübe kazandim
Ben anlayamam.
Anlayamam bazıları öyle iyi oyuncu ki
hayır sanırsam kimse bana yalan söylemedi
Yok nerden anlicam yahu, imkansız 🤣
Az çok diyebilirim
Anlarım
Anlıyorum ya da anladığımı sanıyorum
Sınavlar olduğum için biliyorum birini de duyduk
Çok belli ediyorlar ya anlıyorum :D
yalana inanırım maalesef
genelde anlarım
Hemen hemen
Yalan söyleyip inkar eden geriler çok mesela
Kesinlikle anlarim
Anlaşılır
Gayette anlaşılıyor
Anlarım konuşması yerterli
Anında.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?