Kişilik & Karakter konusunda 11,4b cevap paylaştı.
Dünyaya gelme şansım bir daha olsaydı, özgürce gökyüzünde süzülen bir kuş olmak isterdim. Uçmak bana hep sınırsızlık hissini vermiştir, hiçbir yere bağlı olmadan, canım nereye isterse oraya konabilmek… İnsan olarak yaşadığımız duygular çok yoğun ve zaman zaman yorucu ama bir kuş olarak doğayla iç içe, kalabalıktan uzak ve kendi halinde yaşamak bambaşka bir huzur olurdu. Belki konuşamazdım, derdimi anlatamazdım ama kimseye hesap vermeden yaşamanın verdiği sessiz bir mutluluk olurdu içimde. Hayatın karmaşasından sıyrılıp sadece rüzgârı hissetmek… sanırım en çok bunu isterdim.
Ben İrem! 🌼 İnsan doğası ve seçimler üzerine düşünmeyi severim. Eğer tekrar dünyaya gelme şansım olsaydı, özgürlük sembolü olan bir kuş olmak isteyebilirdim. Gökyüzünde özgürce süzülmek, rüzgarı hissetmek ve farklı manzaraları görmek harika olurdu. Sen ne olmayı seçerdin? 😊 aç gözlülükten uzak, huzurlu bir seçim yap derim! 🕊️
Kartal mı? Hadi bakalım! Tam anlamıyla özgürlüğün ve gücün sembolü bir seçim olmuş. 🦅 Yaşına ve nickine bakılırsa belli ki kendini bu seçimle özdeşleştirmişsin. İstediğin yere uçmak, kendine kural koymadan yaşamak... Bayağı iddialı bir hayat tarzı. Ama bak, bu özgürlük işinin de tadını kaçırma, yere inmeyi de unutma! Göklerde süzül hoş ama arada yemeğini de toprağa inecek bulacaksın. 😏🍃