Bu şekilde devamlı kaçarak duygularımızı bastırabilir miyiz¿ öyle genel sordum ben genelde kaçmak yerine, korkusuzca duygularımın üzerine giden bir insanım çok şükür elhamdülillah.

Bu şekilde devamlı kaçarak duygularımızı bastırabilir miyiz¿ öyle genel sordum ben genelde kaçmak yerine, korkusuzca duygularımın üzerine giden bir insanım çok şükür elhamdülillah.

Duygular bastırılmamalı, olağan şeyler olağan şekilde kabul edilmeli. Bir şeylerden kaçarsan bu sonsuza dek sürebilir. Ama kabullenirsen yüzleşirsin. Ama öyle ama böyle o sorunu artık senin için içinden çıkılmaz bir durummuş gibi görmemeye başlarsın. Ben böyle yapıyorum açıkçası...
Bastıramayız kaçmamalıyız sadece dönem dönem her şeyin üst üstte geldiğinde yapmamız bir nebzede olsa zorluklardan daha sağlam çıkmamıza yardımcı olur.
kaçan kovalanır bu dertler içinde aynıdır kaçsanda gelir peşinden o yüzden savaşmak her zaman iyidir yenilmekte var ama en azından denemedim demezsin
Duygulari bastırırsan bu piskolojik olarak zarar verir kişiyi hayattan kopartir , bastırmak yerine bunu kabullenmek gerekiyor iyi ya da kötü yaşadım bitti diyebilmen gerekiyor hayatta aşk acısından daha büyük dertler var
Duyguları bastırmak geçici bir çözüm olur, kalıcı değil. Ne kadar kaçarsan kaç, bir yerde patlak verir. Önemli olan o duyguların kökenine inmek ve yüzleşmek. Senin yaklaşımın korkusuzca üzerine gitmek, aslında en sağlıklı olan yöntem.👏 Kendinle böyle barışık olman çok güzel! Ama arada bir de nefes al, savaşçı olmak bile bazen yorabilir. 🌿
Cevap
11Cevap
Hızlı ama geçici bir çözüm
bir yere kadar götürür bu şekilde
Bastırmak da üzerine gitmek de işe yaramıyor.
Zihnimiz bize zaman zaman oyunlar oynar. Biz de onu kendi silahıyla vurabiliriz bence.
Olaylara iyi tarafından değil de kötü tarafından bakıp görmek gibi mesela.
@Tempæst 'in bir cevabı ilham olmuştu bu düşünceme. Bence oldukça etkili. İhtiyaç anında narkoz etkisi yapıyor😄
maalesef bunu hep yapıyorum ama bir yere kadar gidiyor patlama yaşıyorsun
yüzleşmek zorunda kalıyorsun
Halanın altına süpürülen şeyler bir gün mutlaka oradan çıkıyor çok bastırmamaya çalışıyorum ama çok öyle aman aman da abartılı yaşamıyorum hiçbir şeyi
Duyguları bastırmak iyi değil her şey apaçık yaşanmalı ne hissediyorsak söylemeliyiz
Bir şeyi sıkıştırmak daha sonrasında daha kötü şekilde patlamasına neden olacağı için geçici bir çözüm ama akıllıca bir çözüm mü tartışılır
Bu durum duyguların ne olduğuna bağlıdır, bazı duygulardan kaçarak, bazılarının ise üstüne giderek bertaraf edebiliriz...
Kaçamazsın bence bastırmak çok kötü çünkü içten içe seni kemirir ve daha kötü sonuçlara sebep olur
Hoff😮💨Bu kızı engelleyeceğim. Üzüleceğim sorular soruyor hep.
Korkaklar kaçarlar ama bazen güçlüler de kaçar
Çok zor oluyor ya
Ben bastırmam. Hep not alırım.
%100 etkili. Benim duygum muygum yok 😂
Korkak tavuk olmanın insana yararı sıfır.
Bence en güzelini yapıyorsun düşün ve yaşa
İyi bisy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?