Egosu yasindan büyük olan insanlar neden boyleler?

Bizim ev sahibi de öyleydi 42 yaşındaki kadın 26 yaşındaki kızi rakip gorüyordu BU MK AHİR ZAMANİNDA KÜÇÜK büyüğü bilmiyor. BÜYÜK küçüğü bilmiyor. Sonuçta nerdeyse o kızın annnesi yaşındasın ona yol göstermen lazım ona örnek olman lazım. Tersine kendinden küçük kızla inatlasiyor. Yemin EDİYORUM bu tür inatlasmalar 30 yaşındaki kadının 5 yaşındaki çocukla inatlasmasindan farksız görüyorum. KİMSE KENDİNİ GELİŞTİRMEMİŞ kimse yaşının insanı olamamış bu ahir zamanda. Eskiden büyük büyüklüğünü bilirdi küçük büyügünü bilirdi büyük küçüğünü bilirdi. Her neyse sorum şu KESTİRİP ATAN ULASİLMAZİ HAYAT VELSEFESİ YAPAN İNSanLAR haşa bu büyüklenme Allah'ın bile zoruna gitmiyormu? Bir yerden tokat yemiyorlarmi? EGO TAVAN TAVAN ulaşılmaz sözünden dönmez dediğim dedik insanlar.

Egosu yasindan büyük olan insanlar neden boyleler?
Cevapla