Herkeste biraz narsisizm var mıdır, yoksa bu tamamen bir kişilik bozukluğu mu?

Çoğu zaman sert tepkiler verdiğim ve kavgacı olduğum için narsist diyenler çıkıyor 😎🤪 bende öyle düşünüyorum 😅

Herkeste biraz narsisizm var mıdır, yoksa bu tamamen bir kişilik bozukluğu mu?
Güncellemeler
1 yıl
💫💫💫 Süper Soru 💫💫💫
Herkeste biraz narsisizm var mıdır, yoksa bu tamamen bir kişilik bozukluğu mu?
Cevapla