Biz niye 30 olduk ne gerek vardı?

20li yaşlardaki heyecanlar geride kalmaya başlayınca bir acayip oluyor. Bu saatten sonra zor gibi geliyor aga cidden ne gerek vardı? :D

Biz niye 30 olduk ne gerek vardı?
Cevapla