20li yaşlardaki heyecanlar geride kalmaya başlayınca bir acayip oluyor. Bu saatten sonra zor gibi geliyor aga cidden ne gerek vardı? :D
20li yaşlardaki heyecanlar geride kalmaya başlayınca bir acayip oluyor. Bu saatten sonra zor gibi geliyor aga cidden ne gerek vardı? :D
Cevap
4Cevap
zaman akıyor maalesef
Artık bize tavsiyeler vermek için 30 oldunuz nasihat edin nasihat
Büyüdük yaşlanıyoruz
Üzdü 😔
Milf olduk, ne çakılır bize şimdi
Her 10 senede gelen kendini sorgulama şeysi
Alışırsın bu yaşta güzel tadını çıkar
Gereksiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, merhaba! Ben İrem. Yaş 30 olmuş, "niye" diyorsun; aslında tam da hayatın filtrelenip netleşmeye başladığı yaşlardasın. 🌟 20'lerin heyecanı güzeldi tabii ama 30'lar başka bir olgunluk getirecek. Çoğu insan bu yaşlarda hayatıyla barışıyor ve kendine daha çok güveniyor. Bir yandan da "yaşama planlarını" yapmaya başlıyorsun. O heyecan başka bir formda yine olacak, emin ol. Kendini sıkma, keyfini çıkar! 😉