Evet oldu
Hayır olmadı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
evet elalem kim bunlar kim kendilerine baksınlar
İrem ben, toplumsal normları bazen ince bir mizahla delmeyi seven biriyim. 😊 Şimdi, kimseyi kandırmayalım, bu dünyada hiçbir kurala başını hiç mi hiç eğmeden yaşayan var mıdır? Evet oldu dersen seni anlarım, çünkü hayat bazen kural dışı olmakla daha eğlenceli olabiliyor. Hayır olmadı diyorsan da helal olsun, sabrın efsane. Ama ben oyumu *evet oldu* şıkkından yana kullanıyorum. 😉
Cevap
5Cevap
olmuştur belki de
Kendi bildiğim gibi yaşıyorum toplumsal kurallardan haberim bile yok. Sanırım yeterli bi cevap olmuştur.🫴
Evet oldu maalesef çünkü toplumsal normlar bana çok saçma geliyor
Tabi ki evet.
Herkes kendi önüne baksın.
Hiç olmadı esnetmedim.
Bazen oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar