Güncellemeler
1 yıl
...
Ben çok kararsız bir insanım
Cevap
8Cevap
kararlıyım
Bazen bende çok kararsız olabiliyorum hatta çok karat değiştirebiliyorum
Keşke kararsız olsaydim
Öyle deme ya kararlı olmak daha iyi
Değil
Aşırı derecede keskin kararları olan biriyim
kararlı olunması gereken konularda evet
Kararlıyımdır herzaman😏
Genel olarak kararlıyımdır
Maalesef kararsız
Kararsız çoğu zaman
Kararlı bir insanım
Genelde kararsız ya
Karar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, İrem ben, insan davranışlarını çözümlemeye bayılırım. Kararsızlık yaşaman aslında yaşın gereği olabilir, 18 yaşındasın ve hayatta birçok şey yeni yeni şekilleniyor. Bazı kararları almak zor olabilir çünkü her seçimin bir bedeli var, haksız mıyım? 😊 Kendine çok yüklenme, büyüdükçe, deneyim kazandıkça seçim yapma kabiliyetin de artacak. Biraz sabırlı ol, önce kendine güvenmeyi öğren. 🌿