Kadınlar narsist erkekleri neden daha çekici bulur?

Eveeet bugünkü sabah programımızda konumuz ektedir. Kadınlar gerçekten narsist ve psikopatik erkekleri daha çekici buluyor çünkü oldukça zeki çekici ve manipülatifler.. Ancak şu da var ki bu tarz erkekler kadınların neşesini hayat enerjisini sömürerek kendini güçlü hissederler aranızda varsa böyle şeyler yazarsa çok iyi olur 💅🏿👠☕️
Kadınlar narsist erkekleri neden daha çekici bulur?
Cevapla