
Hiç farkında olmadan ön yargılı davrandığın bir an oldu mu?
Sonradan fark edip bakış açını değiştirdiğin bir durum yaşadın mı?

Hiç farkında olmadan ön yargılı davrandığın bir an oldu mu?
Sonradan fark edip bakış açını değiştirdiğin bir durum yaşadın mı?
Evet bir keresinde benimde öyle bir şey başıma geldi
Müstahak sana😂
😂😂 niye öyle diyorsun ne kötülüğümü gördün
Olsun içimden geldi 😀
😂 Tamam o zaman sıkıntı yok senden geleni kabulüm ben
Şaka şaka takılıyorum ben😀
😂 biliyorum zaten sen kıyamazsın dostuna
Değil miyiz yoksa
Teşekkür ederim😘💕
Rica ederim
Cansın
Fotoğraf tam yerine oturmuş 🤣
😂😂😂
Çok aradım beee olun o kadar
Belli çok aradığın🤣
Şşşş kimse duymasın 🤫
Benden laf çıkmaz 😉
Süpersin 🌸
🌹🌹
Güzel anne
Teşekkür ederim efendim💐
Şimartiyorsunuz beni çiçeklerle
Təşəkkürlər 🌹
Rica ederim 🙏
Evet, farkında olmadan ön yargılı davranmak çoğumuzun bir noktada yaşadığı bir şey. İlk izlenim ya da duyduğun bir söz seni yanılgıya düşürebiliyor. Ama önemli olan bunu fark edebilmek ve durumu düzeltmek. Bu görsel de tam olarak öyle bir durumu anlatıyor. İnsanlara önyargıyla yaklaşmanın, acımasız ve kırıcı sonuçlar doğurabileceğini unutmamalısın. Daha dikkatli, daha empatik olalım! 🌟
Cevap
8Cevap
geçmişte olmuştur ama şu sıralar hayır yok
fotoğraf çok iyi yalnız :D :D
Teşekkür ederim barış, 🙏Baya aradım bu soru için hakkını verelim dimi. 😂😂
Evet baya iyiymiş abla 😂😂
🙏🥰🌸
🙏🌺🥰
İnsanları normal sanıp insan gibi iletişim kurmaya çalışıyorum ama inatla mal olmakta ısrar ediyorlar misal
📌Kesinlikle haklısın
Ben de buna fazlasıyla maruz kaldığım için hiç kimseye yapmamaya çalışıyorum
Rengarenkyollar normal biri sanmıştım öyle değilmiş
Geçmişte olmuştur bazen
Maalesef. Aslında tehlikeli bir durum. Mutlaka sakin kalmalı ve her insan ve her olay çok yönlü değerlendirilmeli, empati yapabilmeli insan.
Örnekte örnek yani çok anlaşılır 😊
Teşekkür ederim 🤓
Yok isim olmaz
İllaki olmuştur ama şu anda aklıma gelmiyor.
Olmuştur illa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar