Ben hep iyi yönünden bakabiliyorum maşallah sana alicesu bebek💕

Ben hep iyi yönünden bakabiliyorum maşallah sana alicesu bebek💕

Evet artık bardağın dolu tarafını daha çok net görüyorum. Geçmisin aşırı düşüncesini ve geleceğin aşırı endişesini bırakıp, ana odaklandığımdan beri sabır kuvvetim daha çok arttı. Ve buda olaylara bakış açımı büyük ölçüde değiştirdi. Negatif bakışı neredeyse sıfıra indirdi.
Genellikle evet, ama bu her zaman kolay olmayabilir. Bazı durumlar gerçekten zorlayıcı olabilir ve olumlu bir taraf görmek güçleşebilir. Ancak, olaylara farklı açılardan bakmak, içindeki fırsatları veya öğrenme deneyimlerini görmek mümkün olabilir.
Ben, olaylara pozitif yönden bakmak 🔎yerine. Pembe 👓gözlükleri çıkarıp reelist gözle izleme taraftarıyım. En acı gerçek bile pollyannacılık oynamaktan daha iyi geliyor bana. 🌺
Realist*
Cevap
23Cevap
Polyannacılık oynamam ama her olayda mutlaka ders alacağım önemli noktalar olduğuna inanırım. Pozitif düşünürüm.
Genelde pozitif yönde bakmaya çalışıyorum üstesinden de geliyorum
ben genellikle gerçekçi bakıyorum olaylara..
Olayları hem Negatif hem de Pozitif yönden bakıp sonra da Objektf ve Subjektif olarak değerlendiririm
Baya profesyonel yaklaştın
Evet bakabiliyorum hayatında genelde negatif olaylar yaşadım hatta kötü durumlar yaşadım Ama her zaman için benden daha kötü durumda olan insanları düşünüp pozitif bir şekilde bakmayı kendimi görev edindim
Olduğu gibi bakarım. Olaylar iyi ya da kötü değildir, olduğu gibidir.
@bekle_dedim_gölgeye bekledi mi
@İnatçıbirkoç hayır, kimseyi dinlemiyor.
Objektik bakışa sahip bir birey woww
Dinlememesi iyi mi kötü mü ;)
Güneşli hava iyidir, rüzgarlı hava kötüdür. Eee, hep güneşli olsun. Böyle bir şey yok. Doğa bize karşı kayıtsızdır, bildiğini okur. Biz de olduğu gibi kabul etmek zorundayız.
Herşeyi akışına bırakıp bardağa dolu tarafından bakıp mutlu olmakta sıkıntı polyyanna gibi
@İnatçıbirkoç iyi ya da kötü değil, yaratılışının gereği 🤣
Hımmm böyle bilmiş bilmiş güzel güzel konuşma :)
Her zaman.
Hep kötü yönlerini çabuk şekilde gösteriyor.
Bazen farkında olmuyorlar , bazen belki bilerek.
Tabiri caiz ise direkten dönmek diyebilirsiniz.
Sevgili kuluyum galiba.
Evet kesinlikle pozitif biriyim ama gerçeği pozitife tercih ediyorum
Negatif yönde başıma gelen olaylarda hep bi'hayır vardı ki böyle oldu diyorum. Bu sefer algımı pozitif yönde düşünmeye yönlendiriyorum.
Her zaman, her şeye pozitif bakmak pek mümkün olmuyor...
Hayır iyi olan rahatsız etmez beni öenmli olan en fazla ne olabilir ki diye düşünmek bence
Akrep olduğum için sanirim her zaman en kötüsünü düşünüyorum.
Moduma göre değişiyor yaa. Bezen çok umutlu olabiliyorum pozitif yansımaları oluyor bazen de tam tersi
Bu aralar bende pozitif olan şey kan grubum 😪
Haydaaa hemen pozitif yükleyelim sana birazz
Yükleniyor... 🥹
Hayır her zaman en kötüsünü düşünürüm.
Eyvah kıyamet kopacakkk
daha çok bardağın boş tarafını tercih ediyorum
Her zaman o yönden bakarım
Benim mottom! Her şer de bir hayır var!
Evet bu konuda iyiyim ✌🏻
Olumlu bakmazsak hayata tutunacak dal kalmıyor ki
Her zaman pozitif biriyim
Bomboş bakıyorm olaylara
Hep pozitif bakıyorum hepp
Evet çünkü o benim iyiliğim için oldu
Pozitif yönü varsa bakarız. d
Bakış açını sevdim.
Olaya bağlı biraz. Bazen bakamıyorum.
Her zaman değil
Bazen bakamiyorum insaniz
Bence ben pozitif
Elimden geldiğince evet
Bakıyorum genelde.
Elbette 🙂
Olabildiğince
Sadece bakıyorum
Evet bakabiliyorum
Herzaman
Arada bakıyorum
Hayır
Bazen evet
Bakmaya çalışıyorum
Bakılacak durumu varsa bakıyorum.
Benim süper gücüm bu
Evettt
Çoğunlukla bakıyorum
Hayır
Bakarım
Ben çok olumsuzcuyum
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?