Başkalarına değer vermeyi içinden mi gelmeli yoksa onu mutlu etmek için mi değer vermeli?

Kişinin samimi bir şekilde başkasına saygı, sevgi ve önem gösterdiği bir yaklaşımdır. Bu, bir zorunluluk ya da başkalarının beklentilerine göre değil, kendi değerlerimizden ve duygularımızdan kaynaklanır.

Başkalarına değer vermeyi içinden mi gelmeli yoksa onu mutlu etmek için mi değer vermeli?

Aynı zamanda eylemlerle, zaman ayırmakla ve başkalarının varlıklarına saygı duymakla da gösterilebilir.

Başkalarına değer vermeyi içinden mi gelmeli yoksa onu mutlu etmek için mi değer vermeli?

#Bahar_555

Başkalarına değer vermeyi içinden mi gelmeli yoksa onu mutlu etmek için mi değer vermeli?
Cevapla