- Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.
1 yılZeka yapay:
Birine doğrudan "Sana ne" demek, fazla sert veya kaba algılanabilir, özellikle de karşındaki kişiyle olan ilişkin önemliyse. Bunun yerine daha nazik ama yine de sınır koyan ifadeler kullanabilirsin.
Örneğin, "Bu konu benimle ilgili, şu an paylaşmak istemiyorum" diyerek karşındakine açıklama yapmadan mesafe koyabilirsin. Eğer karşı taraf fazla ısrarcıysa, "Bunu konuşmak istemiyorum, başka bir konuya geçelim" gibi yönlendirme içeren bir cümle de kullanabilirsin.
Daha esprili bir yaklaşım gerekiyorsa, "Bu benim küçük sırrım, ama senin için gizemli kalması daha iyi" gibi hafif mizahi bir şekilde yanıt verebilirsin. Eğer konuşmayı tamamen kapatmak istemiyorsan, "Bu konuda konuşmaya çok da gerek yok aslında" diyerek nazikçe uzaklaştırabilirsin.
Önemli olan, sınır koyarken gereksiz bir tartışmaya yol açmamak ve karşı tarafı gereksizce kırmamaktır. Söylediklerin kadar, nasıl söylediğin de etkili olacaktır.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. "Sana ne?’ demek yerine, ‘Bu konuda görüş belirtme hakkınız ne zaman oluştu?’ daha zarif, nazik ve derin bir yaklaşım olur. 'Seni alakadar etmez' ya da 'Kendi işine bak' gibi incelikli alternatifler de var. Ama arada bir 'Sana ne?' demek, hala ruhumuzu besleyen klasiklerden. Kalp, ruh ve akıl bermuda rahmani üçgenininde 'Sana ne!' demek daha kolay, hepsi bir arada. 😌👌🏻
23 Yorumla- 1 yıl
Bazı kot kafaliiilar :D ona da alınır
- 1 yıl
😁 doğru dedin skdk
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
66Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı. "Sana ne" demenin daha kibar ama aynı netlikte bir versiyonu olabilir. Mesela, "Bu konu beni ilgilendiriyor, senin için bir önemi yok." ya da "Bu benim kişisel meselem, kendim hallederim." gibi cümlelerle hem mesafe koyup hem de gereksiz bir tartışmaya girmemek mümkün. Daha rahat bir tavırla "Bu benim kararım, başkasının fikrine ihtiyacım yok." da diyebilirim. Önemli olan, sınırları çizmek ama gereksiz bir sertlik oluşturmadan bunu yapmak.
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı. Ben böyle yapmayı tercih ediyorum diyebilirsin.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. Kardeş beynini evde unuttuysan bir koşu al bea zor oluyor benim için derdim :D
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.
1 yılÇektir git desek olmaz mı?
11 Yorumla- 1 yıl
Yok kibar versiyonunu arıyoruz
- Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.
1 yılSana ne, gayet kibar bir söz bence...😀
15 Yorumla- 1 yıl
Tamam sen onay verdiysen kibardır djdj
- 1 yıl
En sevdiğim söz.😀
- 1 yıl
Benim de 🫠🫠😅
- 1 yıl
İşte bu nedenle kibarlaştırmaya hiç gerek yok olduğu hali çok anlamlı...😀
- 1 yıl
Bence gayet kibar aslında :D çaktırma
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
https://youtube.com/shorts/DKahId-pRR4?si=82JvqDgLcMCeBMFD
Evet var sanırım, Memati'nin de dediği gibi! 😅
Seni hiç alakadar etmez! 😅
https//youtube. com/shorts/DKahId-pRR4? si=82JvqDgLcMCeBMFD22 Yorumla- 1 yıl
Bunu da kullanıyoruz tabii 😃
- 1 yıl
Hihi 😅keyfim öyle istiyor da güzel 😅
bu, müdahil olacağın bir konu değil. sadece benim mesuliyetimde olup senin buna dair herhangi bir tasarrufta bulunman gereksiz, yersiz ve senin için zaman kaybıdır. senin elini uzatabileceğin, söz söyleyebileceğin bir mesele olmamakla birlikte senin düşünce sınırlarının da ötesindedir.
sana düşen, kendi işine yönelmen ve başkalarının kendi yolunda ilerlemesine saygı göstermekten ibarettir.
116 Yorumla- 1 yıl
Ömür yetmez bunu söylemeye
- 1 yıl
Yardımcı olamadınız, teşekkürler
- 1 yıl
en azından denediniz.
- 1 yıl
Teşekkürler emekleriniz için 😅
- 1 yıl
Dikenlerimizi çıkarmak zorunda kalmadık henüz, şansınızı zorlamanız gerekir
- 1 yıl
O zaman ‘dikenmiş, peh’ demeyelim.
- 1 yıl
Siz demeyin
- 1 yıl
Ne güzel bir özellik, tebrikler.
- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
10 ayGibi dizisindeki replik muazzam sana ne demek için.
https://youtube.com/shorts/t_g_K_hjgQU?si=-DrbBfKbv8QOysqq11 Yorumla- 10 ay
😌👌
Bana bu soruyu yöneltebileceğin yakınlıkta olduğumuzu düşünmüyorum
Sizinle bilmediğimiz bir yakınlığımız mı vardı
Alacağınız cevabın size nasıl bir katkısı olacak
Bu soru ne işinize yarayacak
Fikrinizi mi sormuştum
Ne zamandan beri birbirimiz hakkında istişare yaparak olduk ( kaçırdığım bir şey mi var )
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 600 cevap paylaştı.
1 yılBenim zevklerim senin nezdinde makul bir zemine oturtmak zorunda değil
31 Yorumla- 1 yıl
Uuuu..
1 yılZat-ı şahaneleriniz bugün üstüne vazife olmayan hususlara niçin merak saldı acaba?
32 Yorumla- 1 yıl
Aha bunu tuttum djdjs
- 1 yıl
😄😄 🌹
- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
1 yılNeden kibar söylemek zordundayız ki, direkt olarak söylemenin verdiği keyfi alamam. O burnunu sokabiliyorsa ve hadsiz davranabiliyorsa gayet güzelce “Sana ne “diyebiliriz.
12 Yorumla- 1 yıl
Kaba bu :D bana sana söylense hemen yükselir miyiz?
- 1 yıl
Yükseliş olur ama hakedersem özür dilemeyi de bilirim.
1 yıl"Bu konuda kendi kararımı vermek istiyorum." demek güzel olur sanırsam.
20 Yorumla
1 yılSana ne gayet kibar bence ama. Her b. oka burnunu sokma , sen karışma lan gö. t falan da denebilir.
11 Yorumla- 1 yıl
Ahahah :D aslında haklısın
Kişilik & Karakter konusunda 358 cevap paylaştı. Benim fikirlerim sizin nezdinizde vuku bulmuyor olabilir hayatıma karşı kelime tüketmenize gerek yok :)
17 Yorumla- 1 yıl
Ben bunu aklımda tutamam
- 1 yıl
11 kere okumaya üşenirim. 🇹🇷
- 1 yıl
Ben almam, alana da mani olmam.
1 yılHiç kibar olmaya gerek yoktur böyle konularda. Herkesi hayatı ve seçimleri şahsına ait. Gülümseyerek sana ne de, daha can yakar 😄
11 Yorumla- 1 yıl
Yok be alınmasın istiyorum djdj
Bizim genel üslup :d
https://www.youtube.com/embed/x5HrJLVIzlo19 Yorumla- 1 yıl
Çok kaba 😒
- 1 yıl
Doğru :D ahaha
- 1 yıl
Düşman değilim be 😂 hem sana düşman olunca düşmanla birlikte mi aşıyorsun sorunları sjdjs
- 1 yıl
dfkdks ben düşman olmak istiyorsam, nolacak 😅
- 1 yıl
Hain oluştur kişisi kdkfs
Sen kafanı yorma böyle şeylere bebişim denilebilirrr
21 Yorumla- 1 yıl
Aha bunu da fav ekleyelim fjjd
1 yılSeni ilgilendirmez denir kibarlık yaramıyor kimseye
12 Yorumla- 1 yıl
Haklısın, o zaman dümdük sana ne diyorum 😃
- 1 yıl
De gitsin..
1 yılBen öyle uygun gördüm
Yalniz ben fikrini sormadim
12 Yorumla- 1 yıl
Haha kaba mi oldu bilemedm
- 1 yıl
Yok değil 😅
1 yılBenim zevklerim sizin nezdinizde makul bir zemine oturmak zorunda değil :d
11 Yorumla- 1 yıl
Bunu tuttum zaten sjd
- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılSeni hiç alakadar etmez diyorum ben ama sen tonu ve söyleyiş tarzida önemli
12 Yorumla- 1 yıl
Zaten bunu hep söylerim, ne söylediğin değil nasıl söylediğin önemlidir. Tatlı dil meselesi
- 1 yıl
Kesinlikle katılıyorum 🙏🤝🤜🤛
Brn direkt sanane derdi seni mi gerdi diyorum.
12 Yorumla- 1 yıl
Beklenen hareket djdj
1 yıl“Benim zevklerim senin nezdinde daha makul bi zemine oturmak zorunda değil.”
12 Yorumla- 1 yıl
😌👌
- 1 yıl
😌🫶🫶🫶
Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. "Bunları düşünüp o ponçik, minnoş, minnak beynini yorma" olabilir mi?
11 Yorumla- 1 yıl
😅😅
Kişilik & Karakter konusunda 12,5b cevap paylaştı. Kibar olmaya çalışmak nedendir bilemedim ama türetilebilir her şey
18 Yorumla- 1 yıl
Türetseydin ya 🙄
- 1 yıl
Kibar mı bu 😅
- 1 yıl
Püüüh be 😃🤦♀️
- 1 yıl
Yüzsüzse işin var demektir 😅
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılVar tabii ki herkese karşı kibar olmalıyız
https://www.youtube.com/embed/DKahId-pRR410 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 4,9b cevap paylaştı. Benim için endişelenme sağlığına yazık veya sen bunları dert etme elbet bir hal çaresi bulunur 😀😀 gibi
14 Yorumla- 1 yıl
😄😄
- 1 yıl
Yoo mantıklı. 😌
Gizli Üye(18-24)1 yılSeni bu bilgi ilgilendirmez ya da seni hiç alakadar etmez
40 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 321 cevap paylaştı. Seni ilgilendiren bir konu değil demeyi tercih edebilirsin.
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yıl"Seni ilgilendiren bir durum değil sanki" demek. 🤔
10 Yorumla Seni ilgilendirmez, kendi işinle ilgilen bence
10 Yorumla
1 yılBen böyle yapmayı tercih ediyorum denilebilir
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 10,6b cevap paylaştı.
1 yılLütfen herkes kendi işine baksın diyebilirsiniz
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 912 cevap paylaştı.
1 yılSoyleyecegim seyin daha kibar versiyonunu dusunmem. Varsa da "bana ne "yani 😀
10 Yorumla
1 yılBu konu beni ilgilendirdiği kadar seni ilgilendirmiyor.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. Sen bu konuya karışma yani en mantıklısı bu
10 YorumlaBunu seninle paylaşmayacağım , sorduğun için teşekkürler.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.
1 yılHadi bak işine derim ben veya hiç yokmuş gibi davranırım 😂
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.
u 1 yılSeni hiç alakadar etmez veya bu durum seni bağlamaz. ✨🎀
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılSizene deriz , kendi sınırları ki mesele ile ilgilen , benim iç işlerine müdahale etme
10 Yorumla
1 yıl"Seni enterese edər mi? Hiç sanmıyorum." Bunu sevdiğim bir edebiyatçı arkadaşım öğretti.
10 Yorumla
1 yılBence benim fikrilerim ve yaptıklarım sizi ilgilendirmez yanlış anlamayın herkesin düşüncesi kendinedir (sanane kelimesinin uzatılmış hali) ya da yalandan başını salla ve tamam de o zaten surat ifadenden anlar
10 YorumlaBu konuda düşüncen benim için önemli değil diyebilirsin
12 Yorumla- 1 yıl
Yok mesela şey “sen onunla konuşuyor musun?” Diye sorulmuştur 🙄
Gizli Üye(30-35)1 yılBu konu sizin sorununuz değil. Lütfen ilgilenmeyin.
10 Yorumla
1 yılBu konunun seni ilgilendirmediğini düşünüyorum diyebilirsin.
Fakat bu kelimenin kibar hali tek bir kelimede saklı değil. İlla uzun uzun cümle kuracaksın.10 YorumlaSosyal medyada görmüştüm baya kullandım benim zevklerimin sizin nezdinizde makul bir zemine oturması zorunlu değildir
10 YorumlaBu konuda sensizim.
16 Yorumla- 1 yıl
Ağlayarak mı söylemeli
- 1 yıl
Başka konularda sensiz değilim demeye gelir o, herkese söylenmez
- 1 yıl
Hayır herkes her şeye burnunu sokuyor
- Kişilik & Karakter konusunda 801 cevap paylaştı.
1 yılBu konu beni ilgilendiriyor jdjd
13 Yorumla- 1 yıl
Hayır beni de ilgilendiriyor, der ise?
- 1 yıl
Ay ne münasebet mdkd
- 1 yıl
Bu olur, bu uyar 😃
- Kişilik & Karakter konusunda 857 cevap paylaştı.
1 yılGüzel kız bu şimdi de imre rolünde oynuyor
11 Yorumla- 1 yıl
Evet, seviyorum estetiksiz güzel 😃
- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılHep kullanırım. Neden sordun?
112 Yorumla- 1 yıl
Cevap olarak ne geliyor
- 1 yıl
Kendilerini açıklamaya çalışıyorlar, derken konu kaynıyor hihi 😂
- 1 yıl
Şanslısın djdjs
- 1 yıl
Aslında bu hep ie yarayan bir manipülasyon tekniği, zorunda bırakılmadıkça kullanmıyorum o yüzden.
- 1 yıl
Karşında usta manipülatör varsa işe yaramaz djdja
- 1 yıl
Bu aslında çok bilinen bir teknik, soruya soruyla karşılık vermek. Sırrı basitliğinde aslında o yüzden işe yarıyor.
- 1 yıl
İnanıyorum sana beybi 👌😌
- 1 yıl
Uyanıksın hala 🙂
- 1 yıl
Sahuru bekliyorum :))
- 1 yıl
Anladım iyi beklemeler o zaman 🙂👍🏻
- 1 yıl
Teşekkür ederim ☺️
- 1 yıl
Rica ederim ✨
- Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
s 1 yılO burnun yüzünde güzel benim hayatımda değil.
11 Yorumla- 1 yıl
Süper 😌
Kişilik & Karakter konusunda 3,2b cevap paylaştı. önünden ye, çok kibar ve ince bir yanıt :))
18 Yorumla- 1 yıl
Bunu da tuttum 😅
- 1 yıl
O yine damlar :D neyse.
- 1 yıl
Yönetime havale edeceğim de, etmiyorum. Kim olduğunu biliyorum çünkü 😒
- 1 yıl
Dur bakalım, akıllanmayacak o bence ama inatlaşsın benimle 😅
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılDirekt böyle Sanane demek istiyorum
16 Yorumla- 1 yıl
Bir gün😭
- 1 yıl
Kısa ve öz ama terslemek gibi oluyormuş 😃
- 1 yıl
öyle olsun istiyorum ama çevremde insan kalmaz hsksksk
- 1 yıl
Aman çok lazımlar djfjs
- 1 yıl
tek başıma okey oynayamam hsjsks
- 1 yıl
Bak o da doğru :D elim kolum bağlandı sjdj
- Kişilik & Karakter konusunda 373 cevap paylaştı.
1 yılBenim kararım saygı duy benim senin kararlarına duyduğum gibi banane 😂
10 Yorumla
1 yılBirinin fikrini almak istersem size de sorarım. Rahat olun ancak henüz buna ihtiyacım yok.😊
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Seni ilgilendirmez
20 Yorumla
1 yılSeni alakadar etmez demen yeterli
20 YorumlaBu seni ilgilendirmez 😆
20 Yorumla
1 yılseni ilgilendiren bir şey yok
20 Yorumla- Devamını Gör (72)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 