Daha zamanı var deyip beklerken, kaybettiğiniz bir şey oldu muuu?

Osmanlı Viyanayı kaybetti, ben kendimi...
Daha zamanı var deyip beklerken, kaybettiğiniz bir şey oldu muuu?
Güncellemeler
1 yıl
Ama, ama bu sorum güzel bence ya, güzel yorumları hakediyor bence, değilmi? 🙃🥹
Güncellemeler
1 yıl
Teşekkür ederim süper soru seçildiii🌸🌸
Daha zamanı var deyip beklerken, kaybettiğiniz bir şey oldu muuu?
Cevapla