Zeka kavramından ötürü kızlarla çıkamıyorum ne yapmalı?

Çok zeki leb demeden leblebiyi anlayan kızlarlarla sevgili olmak evlenmek istiyorum atıyorum tıp hukuk öğretmenlik falan kazanmış ama 2. 3. Girişinde falan kazanmış olması bile aklıma zeka kavramını getiriyor ve çıkamıyorum. Ha kendimde 3. Girişimde iyi bölüm kazanmama rağmen bu durumu yaşıyorum (psikolojik ve çalışmadığımdan otürüydü benimki) . Ne yapmalı peki. İq düşüktür diye hiç bir kıza yaklaşımıyorum çünkü yanlış anlamayın ama aptâl insanla konuşunca tepem atıyor sinirleniyorum aileme arkadaşlarıma karşıda böyleyim maalesef ne yapmalı. Herkesle diyalog kurunca aklıma hep zeka kavramı geliyor bu zeki mi değil mi diye. Öyle hiç kendini ifade edebilen olgun biri falan diye bakamıyorum. Sadece zeki mi değil mi o önemli nedense benim için
Zeka kavramından ötürü kızlarla çıkamıyorum ne yapmalı?
Cevapla