Erkeklerle konusamıyorum? konusmasını bilmeyen kız çok mu itici?

Bir erkekle muhabbet etmesini beceremiyorum. Bu yüzden gerçekte hiç sevgilim olmadı. Güzel biriyim de aslında fizik yüz var çok güleryüzlüyümde. Çok masum bir sekilde gelen inanılmaz konusulacak muhabbet ortaya atan biri gelse dahi konusamıyorum sadece evet hayır diyerek kısa cümleler kurup geciştiriyorum heyecanlanıyorum. Begendiğim biri gelse onunlada konusamıyorum bu yüzden güzel ama yalnızlıktan öldü olarak tarihe yazılıcam. Galiba asılmalarındanda korkuyorum ama daha çok heyecanlanıyorum. .erkeklerde bu kız konusmasını bilmiyo deyip beni itici bulup gidiyo mu? Nasıl normal kızlar gibi erkeklerle ilişki kurmasıyı becericem :( Bir yardım edin bana
Erkeklerle konusamıyorum? konusmasını bilmeyen kız çok mu itici?
Cevapla